Maison ikkoku
Kjóko-san kikiipacu! Osorubeki haha no inbó!! (E23)
(epizóda)- Kyouko-san Kikiippatsu! Osorubeki Haha no Inbou!! (viac)
Japonsko,
1986, 25 min
Réžia:
Kazuo JamazakiScenár:
Džunki TakegamiKamera:
Cuguo OzawaHudba:
Takao SugijamaHrajú:
Issei Futamata, Sumi Šimamoto, Kazujo Aoki, Čika Sakamoto, Júko Mita, Šigeru Čiba, Norio Wakamoto, Minori Macušima, Kósei Tomita, Masami Kikuči, Fumihiko Tačiki, Zenčú MicuiHrajú
Issei Futamata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Sumi Šimamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál) - rozprávač
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kazujo Aoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mirai šónen Conan (1978) (seriál)
Doraemon (1979) (seriál)
Čika Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Júko Mita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Musekinin kančó Tylor (1993) (seriál)
Hviezdny šerif Saber Rider (1984) (seriál)
Šigeru Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Norio Wakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Minori Macušima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Kósei Tomita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Ginga eijú densecu Gaiden (1998) (seriál)
Masami Kikuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fumihiko Tačiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Zenčú Micui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Maison ikkoku (1986) (seriál)