Kindaiči šónen no džikenbo
Japonsko,
1999, 24 min
Réžia:
Daisuke NišioScenár:
Akinori EndóKamera:
Hidenori SaekiHudba:
Kaoru WadaHrajú:
Taiki Macuno, Akiko Nakagawa, Airi Takeda, Akiko Jadžima, Čika Sakamoto, Emi Uwagawa, Hiroki Takahaši, Iššin Čiba, Keiko Kómjódži, Kósuke Okano, Rie Išizuka, Tomohiro Nišimura, Jošijuki KanekoHrajú
Taiki Macuno
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Akiko Nakagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Cubasa Chronicle (2005) (seriál)
Maria-sama ga miteru (2004) (seriál)
Airi Takeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kamikaze kaitó Jeanne (1999) (seriál)
Lodoss-tó senki: Eijú kiši den (1998) (seriál)
Akiko Jadžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Čika Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Emi Uwagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Kimi ga nozomu eien (2003) (seriál)
Hiroki Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Spy x Family (2022) (seriál)
Iššin Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Keiko Kómjódži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Kamikaze kaitó Jeanne (1999) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Kósuke Okano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Rie Išizuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Tomohiro Nišimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Jošijuki Kaneko
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Monster (2004) (seriál)