Kamera:
Naoto FudžikuraHudba:
Tošio MasudaHrajú:
Wasabi Mizuta, Naoko Macui, Kurumi Mamija, Kotono Micuiši, Kijojuki Janada, Joku Šioja, Tomohisa Asó, Hiroko Taguči, Mika Kanai, Hiro Júki, Misa Watanabe (viac)Hrajú
Wasabi Mizuta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Naoko Macui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kurumi Mamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Tengen toppa Gurren Lagann (2007) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Kotono Micuiši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kijojuki Janada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Joku Šioja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Tomohisa Asó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hiroko Taguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
ef - a tale of memories. (2007) (seriál)
Mika Kanai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Misa Watanabe
Japonsko
Eidži Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Hadžime Koseki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Jošiko Asai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)
Noir (2001) (seriál)
Hiromi Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Night Walker: Majonaka no tantei (1998) (seriál)
Kajoko Kawahara
Japonsko