Posledné recenzie (249)
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Takovy mix Spidermana, Matrixu, Pocatku a Tenetu :))
K zemi hleď! (2021)
Pro mě docela těžké hodnotit tento (časem doufám bude) nedoceněný film. Podle mě je hrozně dobře, že tak trefný film v roce 2021 někdo natočil. Je to trefná metafora na pandemii, válku v Ukrajině a vlastně všechna témata, která mediální svět překrucuje a sociální média vytváří 10 alternativních teorií, kde je pravda.. Vlastně mi to nepřišlo ani trochu jako komedie, ale jako velmi smutné drama reflektující dnešní svět. Kdyby tento film byl natočen v temnějším módu ala Black Mirror bylo by to za 5 hvězd. I tak za mě velice nadčasový snímek.
Podvod v Milionárovi (2020) (seriál)
Myslím, že je vhodné prvně vidět reálný dokument Millionaire: A Major fraud a až poté tuto sérii. Po shlédnutí dokumentu asi 99 % diváků má jasno, že manželé Ingramovi podváděli, nicméně tento film asi každého donutí přemýšlet, zda tomu tak opravdu bylo. V první díle bylo skvělé pozorovat zákulisí vymýšlení této soutěže. Druhý díl nabíral tempo a v závěru nás paní obhájkyně svými argumenty zcela rozsekala, že už divák neví čemu věřit. Zajímala by mě validita předkládaných argumentů: 1) Opravdu Whittock trpí nezvladatelnými zachvěvy kašle ? 2) Střihač soutěže opravdu sestříhal nahrávky a dal soudu až verzi G ? A-F neexistuje ? 3) Nelze odposlouchnout hovor mezi Dianou a Whittockem ? Nicméně málo, který případ má 2 tak zcela rozlišné východiska: 18 měsíců vězení pro oba rodiče mající 3 malé děti, vyhazov v práci, osobní útoky ze všech stran a navždy zničená pověst nebo výhra 1 milion liber ? Nicméně je jasné, že když se někdo jmenuje Charles a Diana, tak je o zábavu postaráno. Jinak by mě zajímalo jaký názor mají manželé Ingramovi na tento seriál, pravděpodobně jim trochu zlepšil pověst.