Posledné recenzie (1 081)
Bastard (2023)
Film, který ničím nepřekvapí, nemá žádný opulentní highlight a je po všech stránkách tradicionalistický. A přesto je ve všech ohledech krásný, až do prdele.
The Last Stop in Yuma County (2023)
Tak zbytečnej a nadhonocenej film, jsem neviděl... Vlastně jen chvíli. Meeh
Súperi (2024)
Zendaya je pro mě naprostá femme fatale. Sledovat jí v čemkoli je slast pro oči i smysly. Závěr příjemně vyhrocenej. Tím pro mě výčet ,,highlightů" nového Guadagnina končí. V čemkoli - ,,více tam, méně tam", standartní podívaná, která trpí nedostatkem sympatií k hlavní trojici. Což je u filmu založeném na vztahu trojúhelníku docela velkej kruci prdel Jinak fajn film.
Ovládací panel