Posledné recenzie (622)
Duna: Časť druhá (2024)
Epická sci-fi. Vizuální a zvukové orgie. Lehce kazí konec.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
První série mě opravdu nadchla, ani ne tím, že by to bylo pernamentně super, ale některé nápady a scény byly prostě EXTRÉMĚ dobré a vtipné. Druhá série je již slabší...
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Ani temný a už vůbec ne true… Příběh vycucaný z palce u nohy Inuity, který si celý rok nesundal holínky. Když máte debilní příběh a zápletku, tak ji pak musíte držet pohromadě logickými nesmysly v ději a nelogickým chováním postav. Sice se to odehrává furt v noci, ale atmosféra není temná, spíš trapná, což potrhuje, že si musí vypomáhat hororovými duchařskými lekačkami. A neví co je to za zvyk, že hlavní postavy podobných seriálů musí být labilní, dementní a asociální. Hlavní dvě hrdiny mají nulové charisma… Ten seriál pak není „drsnější“, jen se na něj hůř kouká. Ale jako bezduchá oddechovka to celkem ujde. 2,5* SPOILER: Tvl. Že za tím celým stojí parta uklízeček – mstitelek, tak to mě poser. To jen korunuje celou bezduchost…