Recenzie (2 548)
Likvidátor (1996)
Ničící Arnold, který střílí po letadle a dokáže si podat i krokodýla jsou nezapomenutelné zážitky, jež se mi už dávno vryli do paměti. Navíc je tady i nehorázně hláškující James Caan, který si svou postavu neuvěřitelně vychutnává.
Dvojitý zásah (1991)
Double Van Damage...
xXx (2002)
Začátek kde S.L.J. verbuje Xandera je moc fajn. I akční sekvence mezi kokainovými plantážemi výborně odsýpá (a Danny Tejo potěšil), ale jakmile se děj posune do Prahy nese film už jenom národní hrdost a Marek Vašut. Příliš mnoho technických blbinek kazí celkový dojem a jediný kdo hraje aspoň slušně jen už jenom Diesel. Záporák ubohý a finále moc ujeté. Slabší 4.
Siedmy hriech (2001)
Na slepo jsem jednou vyrazil do kina a nakonec jsem byl docela spokojen.
Traja králi (1999)
My tři králové jdéme k vám...
S.W.A.T. - Jednotka rýchleho nasadenia (2003)
Výborný policejní thriller ze staré školy, který se jen tak neokouká. Samuel L. Jackson a Colin Farrell jsou bezvadně sehraní stejně jako vlastně celý tým. No a záporák Jeremy Renner si mě prostě získal. 100 milionů je 100 miliónů.
Krokodíl Dundee v Los Angeles (2001)
Tenhle film jsem poprvé viděl před dávnými lety v multikině Galaxii, poprvé jsem na vlastní uši vyzkoušel Dolby Surround zvuk a vlastně poprvé jsem i v něčem takovém jako je multikino (vysílají několik filmů najednou! úžasné!) byl. Film možná není zase taková bomba, ale já se při něm výborně bavil. Vtipných scén je tu požehnaně a Dundee v L.A. funguje i jako takové symbolické rozloučení Paula Hogana se stříbrným plátnem.
Dračie srdce (1996)
Skvělá fantasy, ve které doslova září ten nejsympatičtější drak co kdy byl. Konec je neuvěřitelný doják a bývám z něho hodně na měkko.
Po čom ženy túžia (2000)
Skvěle obsazená romatická komedie, která má všechno co má správná romantická komedie mít. Netradiční zápletku, Mela Gibsona a skvělou chemii ústřední dvojce. Helen Huntová Gibsonovi víc než značně sekuduje. Skvěle se doplňují a dělají příběh uvěřitelným. Možným. No a o to snad jde ne? To je to hlavní.
Jumanji (1995)
Parádní záležitost z dob mého dětství. Bál jsem se pak hrát jakoukoliv hru aby mě nedejbože "nepohltila". :)