Posledné recenzie (4 549)
Odcizení (2024)
Film so scenárom, ktorý má potenciál, a prostredím, v ktorom sa príbeh odohráva, ponúka veľa možností. Ten finálny produkt však nie je uspokojivým. Prvky ako „Drama“ a „Thriller“ tu samozrejme sú, ale nie sú správne a hlavne v správnej miere použité. Vykreslenie charakteru postáv a ich vedenie, čo by malo byť takým jedným pevnejším bodom filmu, taktiež by mohol byť oveľa lepším. Finálne vyvrcholenie je jednoduché a bezpečné, rozhodne čakáte viac. P.S.: Debut režisérky Elle Márjá Eira. Osobné hodnotenie: 69% (**)
Hypnotik (2023)
Po dvoch predchádzajúcich (a absolútne zbytočných) filmoch, Robert Rodriguez sa vrátil do prostredia, ktoré mu určite lepšie vyhovuje. Plus zobral so sebou Ben Afflecka, aby natočili mysteriózny akčňák so „sci-fi“ prvkami. Je jasné, že pán Rodriguez pri písaní scenáru (spoločne s Maxom Borensteinom) sa inšpiroval režisérmi ako Ch. Nolanom či S. Derrickson. Problém je v tom, že ten výsledok je veľmi chaotický, niektoré prvky či rozhodnutia nie sú premyslené a herecky (sorry Ben) je to niekde na hrane pod priemeru a priemeru. Hypnotic by mohol byť zaujímavým filmovým zájazdom a studňou zaujímavých teórií, ale ten výsledok je spíš sklamaním. Osobné hodnotenie: 68% (**)
Macko Puf: Krv a med II (2024)
Posledný denníček (21)
ER (1994)
Je to už tridsať rokov, že jeden z najlepších a na svojou dobu najinovatívnejších seriálov z nemocničného prostredia debutoval na TV obrazovkách. Vplyv seriálu ER na daný sub-žáner je stále vidieť a cítiť. Jednotlivé epizódy majú aj pomerne silné hudobné motívy, predovšetkým vďaka dvojici James Newton Howard / Martin Davich. Keď máte cca dva minúty, tak si prosím poslúchnete krátky piano motív, ktorý určite patrí medzi tie najlepších a najemotívnejších, ktoré som vo svojom živote počul.