Recenzie (2 801)
Marebito (2004)
Ťažko sa tento film hodnotí. Originálne to bolo, vizuálna stránka bola tiež zaujímavá a príbeh bol vcelku jednoduchý a priehľadný, s malým počtom postáv. Na druhej strane bol však scenár dosť slabý, najväčšiu slabinu vidím aj v tom, že príbeh nikam nepostupoval, stále sa držal tej istej línie, takže ku koncu sa príbeh dosť ťahal, a tie vnútorné monológy film veľmi nezlepšili. Dalo sa to pozerať, určite neľutujem, že som to videl, ale viac sa k tomuto filmu asi nevrátim.
Blood Angel II (2005)
Nemecká variácia na "I Spit on Your Grave", avšak až príliš amatérska. Kvalitou by sa to dalo porovnať s nórskym hororom "Hora". Presnejšie bolo to ešte horšie. Najviac som sa chytal za hlavu pri súboji hrablí proti mačete :D
Uncharted (2009)
Niečo strašné, musel som to pretáčať, aby sa mi to podarilo vôbec dopozerať. Partička kamarátov havaruje lietadlom na opustenom ostrove, kde ich niečo likviduje jedného po druhom. Nechápem, ako môže byť taký solídny námet v peknej prírode tak neskutočne STUPÍDNY, NUDNÝ, AMATÉRSKY A ZLE ZAHRANÝ. Radšej si pozrite podobný "Surviving Evil", nie je to bohviečo, ale je to určite lepšie.
Krvavé prázdniny (2000)
Vcelku príjemné prekvapenie z Nemecka. Aj keď rozuzlenie bolo očakávané, veľkým pozitívom hororu boli vydarené vraždy a veľmi sympatickí hlavní hrdinovia. Jediné, čo mi vo filme dosť prekážalo, boli humorné vložky. U mňa za 70%.
Dead Man's Hand (2007)
Niečo strašné. Napätie a atmosféra nulové, gore nulové, trápni komickí duchovia a rozuzlenie katastrofálne. Celé o ničom, nestrácajte s touto sračkou čas.
Left for Dead (2007)
Ďalšia zabitá hodina a pol môjho života. Keby aspoň tie ženské za niečo stáli, ale jedna bola škaredšia ako druhá.
Devil's Den (2006)
No horor to nie je, komédia asi tiež nie (vôbec mi to nepripadalo vtipné) a akčný? Asi sotva. Podpriemerný film po všetkých stránkach. Aspoň hlavná hrdinka za niečo stála. Ale už si ten film asi tak skoro nepozriem.
Skeleton Crew (2009)
Fíha, kto dal tomuto filmu plných 5, to sa ozaj divím. Ok, pozerať sa to dalo, ale strach tento film určite nenaženie, vraždy boli biedne a herecké výkony o ničom. Nikto z hercov mi nebol sympatický až tak, aby som mu držal palce. Je to vlastne len tuctová vyvražďovačka, akých sú tisíce. Raz vidieť a zabudnúť.
Bone Sickness (2004)
Nikdy som nehodnotil filmy (a už vôbec nie horory) na základe rozpočtu, pretože nie každý ma milióny, aby natočil horor s dokonalými počítačovými efektami a podobne. Musím chváliť v prvom rade odvahu režiséra natočiť niečo tak krvavé, zvrátené a brutálne, a to len za niekoľko drobných. Preto dávam plný počet, masaker ako má byť!
Pisaj (2004)
V rámci ázijských duchárin o prekliatych domoch je tento horor štandardom, ale veľmi dobre sa na neho pozeralo. Obrovskou výhodou je, že postáv je málo a dej je plynulý, neprerušovaný kopou flashbackov, ako je to v mnohých šikmookých hororoch známe. Nedočkáme sa ani napudrovanej vlasatice a záver tiež ušiel. Mohlo tam však byť ešte viac ľakačiek a ku koncu sa horor zvrtol čiastočne ku komédii. U mňa za 70%.