Posledné recenzie (53)
Izba (2015)
Nechápu. Pro mě extrémně nudnej film s uřvaným, protivným fakanem v hlavní roli.
Logan: Wolverine (2017)
Ubohý, utahaný, ukňouraný.
Lilyhammer (2012) (seriál)
Když mě hrozně sralo, že je toho půlka v norštině..