Recenzie (400)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
viac ma berie Dvanáct od Michalkova. takmer 50 %.
Krstný otec II (1974)
nie, toto nemusím. 60 %.
Vtedy na Západe (1968)
uhrančivý pohľad Fondu, smutnotragický Bronsona, žiaduca Cardinale.....a nad tým všetkým hudba. vlastne - HUDBA:)
Zelená míľa (1999)
nemôžem inak, ako citovať sám seba -Shawshank-: čo dodať? som oddaný fanúšik S. Kinga. každú jeho knihu hlatám -takmer doslovne:)-. bohužiaľ, nie každá adaptácia je požehnaním pre môjho ducha:) toto je jedna z výnimiek. NÁDHERA.
Sedem (1995)
radšej nepremýšľam, koľkými zo siedmych smrtelných hriechov je obdarované moje JA:) 90 %.
Schindlerov zoznam (1993)
áno. verím v ľudskosť. a v silu Človeka.
Krstný otec (1972)
zaujímavý film (či skôr sága). ale z môjho pohľadu sa pocitom z knihy nevyrovnal a preto dávam 80 %.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
obdivujem prácu Formana. aj pri tomto diele slintám:)
Forrest Gump (1994)
kniha ma nadchla. úplne. film tak na 90 %. "niečo" mi v ňom chýbalo.......
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
čo dodať? som oddaný fanúšik S. Kinga. každú jeho knihu hlatám -takmer doslovne:)-. bohužiaľ, nie každá adaptácia je požehnaním pre môjho ducha:) toto je jedna z výnimiek. NÁDHERA.