Recenzie (75)
Prebudím sa včera (2012)
Chybí mi tam dotažení logičnosti (která je např. v Back To The Future výborně promyšlená)...
Vojna svetov (2005)
Čekal jsem víc. Mnohem mnohem víc.
V tieni (2012)
Podle mě špatně vybrané místo na projekci - na nedělní večer na České Televizi ideální, ale na kino průměr...
Záblesky chladné neděle (2012)
Tvůrci se výrazně netrefili do žánru. Komedie by toto dílo vystihovala více.
James Bond: Skyfall (2012)
Čekal jsem více... Bohužel na mě začala působit ta pravá Bondovská atmosféra až když záporák utekl z vazby...
Suzanne (1996)
Neviděl jsem to v rámci školního promítání (jako většina uživatelů), a proto se domnívám, že to není na "odpad". Ano, je to natočené dost naivně, ale zvraty v ději byly neočekávané a konec také nebyl takový, jaký jsem se domníval že bude. Za Evu Vejmělkovou a Bolka (btw. Evina narážka na dědičnost nosu je super- člověk si vzpomene na jeho reálnou dceru Andulu :) ) dávám 3*!
Fontána pre Zuzanu III (1999)
Ukamenujte mě --> líbilo se mi více než druhý díl. Co jinak říct? Vynikající hudba Elánu! Ale zlomilo mi srdce, že som nepočul Evu hovoriť mojou milovanou slovenčinou...
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Páčilo sa mi...
Pláž (2000)
Abych se přidal ke svým kolegům- vynikající soundtrack a úžasná příroda! Abych se nepřidal ke mnoha svým kolegům- DiCaprio mi nepřišel tak hrozný, ikdyž mezery tam byly, ale kdy nejsou, že... Stejně ale nejzajímavější komentář tu má Enšpígl- přesně to, co napsal, jsem cítil i já. Za 4*.
Erupce vášně (2009)
Děj mi připomíná hru (bohužel si nevzpomenu na jméno) z filmu Jára Cimrman: Ležící, spící. Jinak poukázání na kvalitu telenovel, co se u nás občas vysílají, třeba záměrným posouváním kníru Antonia, je parádní!