Posledné recenzie (110)
Saltburn (2023)
Tento film by sa mohol pokojne nazvať Návrat posvätného jeleňa. Dokonca tam bol aj schválne malý odkaz. Rola Barrymu skvelo sadla, takéto postavy vystrašeného jeleňa pred reflektormi auta on vie zahrať bez chyby. A nestratil by sa ani ako upír. Atmosféra vo filme je zachytená dobre, ale tá dĺžka mohla byť kratšia.
Šílený bůh (2021)
...voľné pokračovanie s názvom: Kuky zvrací a továrna na Slurm. Galéria krásne nechutných abstraktností. Najlepšia bola prvá tretina snímky.
Human Zoo (2020)
Nedalo sa na to pozerať rovnako ako na zvieraciu ZOO. Človek si neuvedomí, čo prežívajú zvieratá zatvorené v malom priestore s každodennou rutinou a stovkami očí hľadiacich na ich utrpenie, ktoré nemá konca.