Posledné recenzie (920)
Lišiak Jack Dawkins (2023) (seriál)
Disney přišel s nenápadnou, leč parádní novinkou. Svěží vítr mezi seriály. Nikdy jsem nepochybovala o hereckém umu Thomase Brodieho-Sangstera, leč tady jen dokazuje, jak nadaný je. Chemie s kolegyní Maiou Mitchell sálá z obrazovek na míle daleko. Má to akci. Nechybí dobrodružství. Budování atmosféry a propojení začátků chirurgie s romancí předčilo má očekávání. Poslední epizoda jeden velký nářez. Tak trochu doufám v druhou sérii. Toto se opravdu povedlo.
Komisár Rex - Blutspuren (1995) (epizóda)
Alexander Pschill tu hraje automechanika/vyděrače. Později se objevuje jako policista Mark Hoffman. Je vtipné, že se během svého vystupování komisař Moser setká s oběma svými nástupci.
Klinika Grace - Walk on the Ocean (2024) (epizóda)
Grey's anatomy má nejlepší za sebou. Několik předešlých sezón jsem vynechala. Už to nemá ten náboj. Postavy nemasté neslané. Noví rezidenti tak nesympatičtí, že se na to nedá dívat. Jejich peripetie se životem, potažmo prací nejsou natolik zajímavé, aby donutily diváky jim jakkoliv fandit. Meredith se ze svého útulného domečku dávno odstěhovala.... nejvíc mě tam bavila snad jen ta její interakce s Teddy a Amelií. Škoda že kdysi tak výborný seriál ztrácí nejvíc na tom, že jeho tvůrci nejsou schopni si přiznat, že by bylo fajn jej konečně ukončit. P.S. je vtipné, že Richard stále ještě neodešel do důchodu. 😂 Přičemž toto se řešilo již v první sérii, která vyšla před dvaceti lety. Haha.