Posledné recenzie (563)
Kaskadér (2024)
Čistá radost. Jeden z těch filmů, na který můžete jít naprosto s kýmkoliv a nevěřím, že by někdo mohl odcházet naštvaný. Velmi zábavné, má to spád, hromadu akce, humor a romantiku. Mi osobně styl Davida Leitche hodně sedí a získal si mě už s Bullet Train, tady skládá poctu nejen kaskadérskému řemeslu, ale vlastně i žánru romantických komedií. Využívá všechny ty klišé, které známe, ale velice dobře a účelově s nimi pracuje. Škoda, že z filmu není nakonec větší hit, když už ne z tohoto filmu, tak z kterého?
Duna: Časť druhá (2024)
Blockbuster, který letos asi žádný jiný nepřekoná. Obrovský zážitek. Dokonalý film? Asi ne, a rozumím některým výtkám. Na druhou stranu jsem se dokonale nechala unášet po celou dobu nádherným vizuálem a tou neuvěřitelnou epičností. Neměla jsem problém s pochopením postav a vlastně i ten konec na mě emocionálně dokázal zapůsobit, i když souhlasím, že po emocionální stránce film mohl ještě přidat. Villeneuve je pro mě pan režisér a už teď se těším, až si to zopakuji v kině znovu, přesně pro tento druh filmů kino existuje. Film, který ve mně zůstane ještě dlouho.
Argylle: Tajný agent (2024)
Nejslabší Matthew Vaughn. To, že se celý příběh bude muset brát s velkou nadsázkou, jsem samozřejmě čekala, Vaughn to však vždycky dokázal tak skvěle vyvážit tou jeho dravou režií a neskutečnou hravostí, ale tady jakoby to točil někdo úplně jiný. Ta režie vůbec není dravá, celé je to takové unylé a bez šťávy. Scénář je k tomu opravdu hloupý a po chvíli mě to vlastně úplně přestalo zajímat a všechny ty zvraty už spíše ještě více unavovaly. K tomu všemu mi zde vůbec neseděla Bryce Dallas Howard v hlavní roli. Moc doufám, že Vaughn si jen vybral slabší chvilku (kterou už ale měl i u předchozích Kingsmanů) a brzy se vrátí v plné síle, protože já osobně tomuto tvůrci stále hodně fandím.
Posledný denníček (6)
Top 2023
Můj osobní žebříček nejlepších filmů roku 2023:
1. Babylon
2. Oppenheimer
3. Anatomie pádu
4. Zabijáci rozkvetlého měsíce
5. Hranice
6. Air: Zrození legendy
7. The Covenant
8. Minulé životy
9. Spider-Man: Napříč paralelními světy
10. Wonka