Posledné recenzie (1 758)
Vrah naoko (2023)
// Až vás příště někdo pozve na Netflix & Chill, nemyslí tím sex, myslí tím sledování Hit Mana. 8/10
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizóda)
// První čtyři díly jsou fajn a mají vzestupnou tendenci, napětí roste s tím, kterak Jediové pátrají po tom, kdo tahá za nitky. Z tohohle pohledu je to vlastně pro hrané Star Wars něco zcela nového a zajímavého. Scénář není bohužel na takové úrovni, jako ho měl Andor, ale nad nějakými silly dialogy nebo nelogickým přesouváním postav tady jde snadno přimhouřit oko, protože zbytek evokuje éru George Lucase dost na to, abych se bavil jako u těch nejlepších momentů prequelové trilogie. Na slibovanou akci a máchání světelnými meči pak ještě jistě dojde, každopádně první polovina nadějná, hlavní záporák má potenciál rozvířit zase trochu debaty okolo Star Wars mytologie, tak snad se internet nezasekne na hlavní hrdince a její představitelce. Nebylo by v tento moment asi nic otravnějšího, než poslouchat opět ty stejné kecy, akorát s novým jménem.
Philadelphia (1993)
// Nebudu lhát, ten film mě měl od úvodní písně. :) Zatraceně silné soudní drama a za mě asi nejlepší Hanks.
Posledný denníček (34)
Rozhovor se Zackem Snyderem
Tak jsem měl možnost velice krátce a velice stručně zpovídat mistra zpomalených záběrů. Záznam here.