Recenzie (288)
Simpsonovci - Lisa Goes Gaga (2012) (epizóda)
Prozatím nejhorší epizoda.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizóda)
Ta hodina s bláznivou Kate Micucci byla nekonečná.
Zlatý hattrick (2001)
Zlaté časy českého hokeje.
Love, Death & Robots - Tajná válka (2019) (epizóda)
To nejlepší na konec. Skvělá animace i příběh. Jen ta ruština mi tam chyběla.
Pozdravy od vraha (2020)
Negan už bude vždycky jen Negan.
Hlasy (2020)
Prohlašuji tímto Španělsko za hororovou velmoc.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Líbil se mi zvuk pohřebního velrybího zpěvu při vynoření německé ponorky.
Sexuální výchova - Epizoda 5 (2020) (epizóda)
Ze seriálu se stala přehlídka lidí s úchylkou. Opravdu mě zajímá, s jakou se tvůrci vytasí příště.
Čtvrtá hvězda - Zítra točím v Aši (2014) (epizóda)
Tak postelová scéna, to je topka. „Bylas? To víš že jo. Paráda.“
COOLfeed (2018) (relácia)
Může ještě Prima klesnout níž? Doufám že ne.