Posledné recenzie (41)
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Obrovské zklamání!!! 2 hvězdy jsem dal jen proto,že jsem(byl) veliký fanda už první(druhé) trilogie a protože první polovina filmu ještě ušla. Ale co se začalo dít pak,mě málem donutilo odejít z kina. A finále s Palpatinem a rádoby vztah světla a temnoty-no FUJ. Vyůstilo to v strašlivou sračku(s prominutím citlivějším povahám,ale jinak to nelze nazvat) Film nemá logiku,je to slátanina,nejspíš poskládaná z koše Lucase. Takže HURÁ Disney,opět mi posraly něco co jsem míval rád.
Vládca Paríža (2018)
Drsný,špinavý,surový-prostě paráda!!!Herci skvělý(až na tu hitmanovu holku,kterou jsem nikdy nemusel) Paříž 1805 dokonalá a příběh za mě dobrý)))
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Tohle mi bere chuť jít příště do kina na nějaký akční film. A to jsem se nikdy nepovažoval za nějakého "náročného" diváka.Ale pokud se takováhle zplácanina může dostat přes 70 procent,tak už nic nechápu.Za ty prachy jsem si měl koupit láhev levný vodky a výsledek by byl stejný-bolehlav a chuť na zvracení.