Recenzie (557)
Green Book (2018)
Uplne civilizovane normalny skvely road movie s posolstvom...
Stan & Ollie (2018)
Velmi velmi prijemny film. Grotesky Olivera a Hardyho som ako dieta miloval. Coogan aj Reily v hlavnych ulohach su genialni.
Hook (1991)
Film ziskal na mna na vahe, az ked sa ma tento filmovy pribeh zacal ako rodica tykat.
Predátor: Evolúcia (2018)
Riadna sracka teda...kokos znehodnocuju cenu mojej kerky predatora...
MOST! (2019) (seriál)
Dycky Most! Smutno smiesne paradne...Uzasne charizmaticky vykon Ludka/Hoffmana...
Bohemian Rhapsody (2018)
Queen je moja srdcovka ale filmu jednoducho nieco chyba...mozno pomoze pozret znova...
Zlé časy v El Royale (2018)
Cisty guilty pleasure...pocta tarantinovkam/rodriguezovkam...skvely bridges, vysinuty thor a aj anastasia co ma rada sedu sadla...
Mamma Mia! 2 (2018)
Fuu... v prvom rade treba povedat, ze Cher to skoro zabila, ale... nakoniec aj to film zachranil a v konecnom dosledku vypalil tak, ako cela ABBA... s pompeznou paradou a trblietkami a navyse poctou pre vsetky zeny...mlade, stare, hyperstare a hlavne Matky...
Creed II (2018)
Film s jedinou chybou... spoiler...pri tretim pocitani sa automaticky konci zapas ;) Sly dokazal 40 rokov zmykat pribeh Rockyho a ukoncil to grandiozne.
Who Is America? (2018) (seriál)
Sascha pichol do osieho hniezda presne