Posledné recenzie (903)
Súperi (2024)
Příběh o dvou kamarádech, kteří jsou na sebe tak trochu svině a to hlavně kvůli holce, která je supersvině. Mezitím se občas vynoří našlapaná muzika, aby dodala napětí a atmosféru, která tomuhle dílku úplně chybí. Jenže i ta opakující se muzika se postupem času stane otravná stejně jako rádoby cool záběry zleva, zprava, zhora, zdola - zpomaleně, zrychleně a stejně tak jako Zendaya, na kterou se vsází coby na megasexy roštěnku. Jenomže ani ta sama o sobě ani tak moc sexy není. Začátek Challengers nadějný, pak už jenom čím dál otravnější a nudný.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Nenáročný, ale líbivý monster wrestling to dal na výbornou. Čekal jsem sice trochu epičtější zlo, ale i tak fajn. Jen od toho neočekávejte nic na zamyšlení.
Abigail (2024)
Škoda, že podobných filmů není víc. Všem jinak doporučuju nic si dopředu o filmu nezjišťovat. Já dokonce očekával "jen" nějaký akční thriller...o to víc se mi Abigail líbila.