Recenzie (1 311)
Dr. Dolittle (1998)
Eddie Murphy se propadá čím dál tím hlouběji do fimového bahna a tahle rádoby komedie, která se alibisticky schovává za škatulku "film pro děti", je toho jasným důkazem.
Striptíz (1996)
Brutální slátanina a půl hvězdičky za sexy tělo Demi Moore.
Včielka Maja (1975) (seriál)
Na tomhle jsem vyrůstal. Možná proto přesahují matlaniny jako Animáci nebo Pokémoni moje chápání. U mě vždycky zvítězí božský Kája, Aťka Janoušková a přihřátý Vilík.
Podraz (1973)
Málokdy se poštěstí, aby stejný tvůrčí tým zaznamenal tak ohromný úspěch ve dvou zcela odlišných žánrech. George Roy Hill ještě překonal už tak vynikající BCaSK a předkládá skvělé retro s dokonalou atmosférou a skvělým scénářem.
Duel (1971) (TV film)
Skvělý námět a důkaz režijního mistrovství Stevena Spielberga. Aneb jak ve skromných podmínkách natočit hodně napínavý film - minimalismus vs. maximalismus.
Špecialista (1994)
Lluis Llosa je neuvěřitelně špatný režisér a zabíjí tak docela žhavý projekt se slušným potenciálem.
Všetci starostovi muži (1996) (seriál)
Plný počet dávám hlavně kvůli epizodám, kdy byl zástupcem starosty naprosto dokonalý Michael J. Fox. Charlie Sheen není zdaleka tak dobrý herec jako Fox a charisma neviděl ani z rychlíku. Každopádně jsou Starostovi muži skvělý seriál, vtipný, lehký, na příjemný odpočinek u televize lze těžko doporučit něco lepšího. Carter je Bůh - a to nejsem gay.
Blues Brothers 2000 (1998)
Lehce nadprůměrná komedie. Příjemná zábava, kterou táhne nahoru hlavně kouzelný John Goodman. Škoda, že v naší pop music není tak talentovaný a charismatický zpěvák. A ne, Zonygu nebo Petra Koláře tím nemyslím...
Ruka zabijak (1999)
Brutální úchylárna. Hodně absurdní a celkem vtipný nářez.
Klamár, klamár (1997)
Těžko si dokážu při hodnocení odmyslet ten prapodivný Dejdarův dabing. Ale naštěstí nejde o takovou prasárnu jako Cable guy, bohužel ani o Jimův galakoncert, který tak dobře známe z Truman show a Muže na Měsíci.