Posledné recenzie (29)
300: Vzostup impéria (2014)
Krvavá řež podruhé.Jak to dopadlo?No, velmi dobře.Výměna režiséra jde znát,a Murro zkrátka není Snyder,proto z toho nejde cítit takové nadšení pro věc,jako v jedničce.Themistokles zase silně zaostává za Leonidasem,ale kdo čekal něco jiného?Jenže i přes tyto neduhy je druhá 300 velmi dobrým filmem.Skvělé akční sekvence,skvělá hudba,skvělé postavy(hlavně tedy Artemis) a opět skvělý vizuál Zacka Snydera.I když Vzestup říše nedosahuje kvalit jedničky,i tak jde o skvělý film na který byste se měli kouknout(a nejen jednou).83%.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Když jsem film viděl poprvé tak jsem byl nadšen,a věřil jsem že lepší komiksový film uvidím jen těžko.No jo,jenže po dalším shlédnutí to už taková sláva nebyla.Film už mi vlastně neměl co nabídnout,jelikož pod vším tím pozlátkem se skrývá jen obehraná zápletka,kterou nezachrání ani skvěle napsané postavy.Navíc je film až příliš poznamenaný Disneym,zkrátka to bylo na můj vkus až moc barevné.Je celkem škoda, že Whedon nevyužil potenciálu,který v sobě Avengers skrývají.Snad příště.
Thor: Temný svet (2013)
Slabý scénář,slabé triky,slabé herecké výkony(tedy když pominu Hiddlestona),mdlé bitvy,efekty za které by se styděl i kdejaký seriál,naprosto nesympatický hlavní hrdina,hrozný hudební doprovod a naprostá absence jakékoliv scény která by stála za zapamatování.Verdikt?S přehledem nejhorší Marvelovka, a pokud takhle Marvel hodlá pokračovat vážně nemám zájem.Nuda.