Recenzie (365)
Muž vo vlaku (2018)
Napínák jak blázen... A vidět Jonathana Bankse v dalším filmu bylo taky super!
Pokoj 205 (2007)
Já nevím, nebýt toho konce, je to nejspíš i na ty 3*. Špatné to rozhodně tolik nebylo, ale nečekejte, že to nabídne cokoliv nového a nevídaného... Hlavní hrdinka hezká, příjemná, milá, takže už jen proto se na to dalo dívat. Jen ta kamera byla otřesná, ale nevím, co jsem čekala od filmu z roku 2007 na netflixu. Takže ano - jednou se na to podívat dá a neurazí to.
Butchers (2020)
Strašně ohraný námět, který tu byl už nejspíš aspoň milionkrát, strašně předvídatelné události, ještě víc předvídatelný konec, divné postavy a nic nového, ale tak či tak to nebylo až tak špatné, jak jsem původně myslela, efekty ušly, ale počítejte s tím, že z gore nebo podobných věcí toho moc vidět není. Znovu bych si to nepustila, ale na jedno zhlédnutí to jde.
Modré diamanty (2018)
POMO, LIVINGDEAD, Marze, Enšpígl, SeBig - lépe bych to neřekla, strašný a otravný propadák... Co v tomhle filmu dělá Keanu jsem fakt nepochopila.
Experiment (2010)
Tak toto bylo opravdu psychicky těžké sledovat. O experimentu jsem věděla už ze školních let na psychologii, ale film jsem našla teprve teď na netflixu. No, málem jsem to nezvládla. Adrien a Forest hráli naprosto skvěle, a i veškeré ostatní herecké výkony byly tak uvěřitelné a výborné, že nemám slov. Pátou hvězdičku nedám, ale na takových 4,5* to bude.
Calibre (2018)
No, tak tohle byl těžkej kalibr... Takhle zle a nepříjemně psychicky mi z filmu nebylo už dlouho a nějak tak tuším, že ten pocit jen tak neodejde. Solidní zážitek.
Nenávisť (2020)
No jo, remakovat (nebo co to vlastně bylo) japonské horory, natož ještě Ju-on se fakt nevyplácí.
Číslo 23 (2007)
Dobré psycho. Hádejte, v kolik jsem se noc po zkouknutí tohoto filmu probudila :-). Spoiler: 3:23 :-)
Mali ste odísť (2020)
Chápu, ne každému sedne a také souhlasím s komentářem, který napsal LIVINGDEAD - jde spíše o psychologické drama, ale pro mě teda opravdu dobré. Je tam kombinace různých věcí (např. v určitých momentech připomíná zápletku Interstellaru) a rozhodně to je chvílemi i dost nepříjemné a napínavé. Zklamaná nejsem, vlastně spíše naopak - čekala jsem méně a dostala víc než dost.
Démon zatratenia (2019)
Konec to docela pohřbil, ale jinak dost solidní.