Posledné recenzie (2 351)
Muž, ktorý stál v ceste (2023)
U mě filmová spokojenost, dostala jsem od tvůrců to, co jsem očekávala.. Dokument o panu Kriegelovi stavím samozřejmě výš, nicméně zpracování událostí roku 1968 se povedlo.. Potěšila mě účast pana Švehlíka, střihnul si roli Ludvíka Svobody na výbornou a moc ráda jsem ho viděla.. Celkově mi ten herecký ansámbl sednul a pravdou je, že jak mi ty roky přibývají, víc a víc dokážu porozumět tomu, co se tenkrát semlelo a celý náš národ zaledovalo...
Gróf Monte Cristo (1979) (seriál)
Zdařilé zpracování literární klasiky, neokoukané tváře jsou pro mě příjemným zpestřením, k tomu nádherná hudba, pěkná výprava a pochvalu zaslouží i povedený český dabing - Viktor Preiss, Hana Maciuchová, Josef Vinklář a další.. U mě filmová spokojenost a krásné čtyři hvězdy..
Šogun (1980) (seriál)
Mýma očima nejlepší zpracování příběhu anglického lodivoda, který uvízne v Japonsku... Richard Chamberlain je můj nejmilejší a nejhezčí Andžin, dětská platonická láska.. Ono je to ještě lepší, než jsem si pamatovala, to přiblížení japonského myšlení, zvyků, tradic, vzorců chování je fantastické, obrovský střet dvou naprosto odlišných světů musel bolet.. Ode mne je to dnes večer bez připomínek, měla jsem naladěno, plný počet bez mrknutí... (3x)