Recenzie (70)
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Desetihodinová nuda, u které mi bylo často hodně špatně od žaludku..Přesto velmi návyková záležitost, kterou musíte za každou cenu dokoukat. Možné SPOILERY: Hlava mi nebere, kde mohli tvůrci sehnat takovou kupu autentických videozáznamů a nahrávek ať už z výslechů, či z reálného života všech zainteresovaných. Při konečném vynesení rozsudku a pohledu na nechápajícího Averyho mě mrazilo, jak už dlouho ne. Nejsem sice schopen určit, zda je skutečně vinný, avšak snad jenom největší hlupák na světě by spáchal něco takového a nechal zakrvácené klíčky od auta ve svém bytě, auto oběti na svém pozemku a ostatky si zahrabal metr od svého baráku. I když, pokud má IQ 70...
Osudový dotyk (2004)
Velmi povedená věc, ale když nad tím zpětně přemýšlím, možná se z toho námětu dalo vytáhnout o trochu víc. SPOILER: Viděl jsem několik alternativních zakončení filmu a nejvíc se mi jednoznačně zalíbil ten, kdy se Evan vrátí do doby před svým početím a spáchá sebevraždu. Za tenhle konec je to stoprocentně na 4*.
Potomkovia ľudí (2006)
Možná to není přímo na 5 hvězd, ale tohle je tak nedoceněná věc, že jsem to musel dát. Takhle realisticky zobrazenou budoucnost jsem ještě nežral. Rozhodně doporučuji!
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Některé části takřka geniální..Hlavně scénky s feministkami a společenská večeře. :D Tenhle film je trefa do čérnyjho!
Neuveriteľný deň (1993)
Nádherné dílo, které mi mnoho dalo. Srdcovka největšího kalibru. :) ať žije Bill Murray!
Útek do divočiny (2007)
Nádherná věc. Shlédnutí filmu mě dokonce donutilo sehnat knížku pana Krakauera a přečíst si jí. Velký palec nahoru pro Seana Penna, Emile Hirsche...a samozřejmě nelze opomenout Eddie Veddera za vynikající hudbu!
Dallas 63 (2016) (seriál)
Franco je naprostej borec a Sarah Gadon je nejvíc sexy stvoření na světě. Ty její oči a pohledy...úúú. Bomba seriál, kterej má sice kupu nelogičností a chyb, ale vem to čert. Je to super minisérie. :)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Klenot. Spousta nezapomenutelných scén (příjezd do věznice, dialog hlavních hrdinů u zdi, závěr), parádní herecké výkony a to vše podkresleno sedícím a krásným soundtrackem.
Mexická jazda (2001)
Kvůli skvělému vypravěči a velmi silnému konci bych snad dal i 5 hvězd. No možná někdy v budoucnu - tenhle film totiž nezestárne. Výborná sonda do prostředí mexické mládeže, konkrétně do dvou životů sedmnáctiletých kluků, co během jedněch prázdnin zažijí poslední záchvěv bezstarostného mládí a zároveň vystřízlivění realitou dospělého (a často velmi krutého) života. :)
Titanic (1997)
Nejspíš není v západní civilizaci člověk, jenž by nikdy okem ani nezahlédl toto veledílo. Na 5 hvězd to není, ale i tak jeden z nejlepších filmů devadesátých let.