Recenzie (91)
Špión (2015)
První film, ve kterém mě odulá Melissa vyloženě nesere, dokonce jsem se celkem dobře pobavil a dal bych průměrné 3*. Statham v komické roli tomu nasazuje korunu a jednu hvězdu navrch.
Čierny panter (2018)
Nějak to nepobírám. Technologicky nejvyspělejší země světa, nejlepší vědci, všichni strašně "cool" a přitom udržují zvyklosti na úrovní doby kamenné a masakrují se stejně jako opice. Jako rasová agitka asi dobrý, ale nějak to nedokážu dostatečně ocenit. Jedna hvězda za Andyho, jinak nejslabší film od Marmelu. A ten afro přízvuk je hroznej.
Stratili sme Stalina (2017)
Párkrát jsem se i pousmál, hlavně nad nedostatkem úcty k obětím režimu, který západní kapitál pomohl dostat vlakem do Ruska. Přístě můžou Hollyúdští obřezové natočit veselou komedii o vyhlazování židů za Hitlera, jistě by se to taky dalo podat humornou formou, jako v případě Stalina.
Podoba vody (2017)
Já čekal nějakou komedii a ona to je místo toho strašná prasárna o zoofilii němé imigranty za asistence "silné černé ženy", buzeranta a záporákem je bílý heterosexuální muž. Jasný adept na Oskara. Fujtajbl
Zabijakov osobný strážca (2017)
Po čertech zábavá taškařice.
Constantine (2014) (seriál)
Komiks jsem nečel a film se mi líbil. Zatímco Keanu Reeves byl vyklidněnej drsňák, tadyhle Blonďák, co nosí v podpaží melouny, je spíš roztěkanej, vyfetovanej, arogantní vůl. Takovej trochu Sherlock Holmes, jen s tím, že jeho kungfu jsou latinské exorcistní mantry. Je to celkem nuda a první díl mě spíš rozesmál, než postrašil, to když satanem posedlá kabeláž špikovala Constantinova kámoše. Po třech dílech mi to přijde jako mišmaš Grimma a Warehouse 13, což jsou samy o sobě hrozný kraviny. Takže je dobře, že to po první sérii odpískali.
Najkrajšia hádanka (2008)
Troškoviny moc nemusím, ale tohle bylo vcelku snesitelné. Král Majsner sázel hlášky, záporáci byli dočista na přesdržku a hloupej Honza se všema vyjebal. Vadit mi to krapet začalo ve chvíli, kdy se vcelku přízemní a racionální pohádka zaplevelila mluvícíma zvířátkama a (bacha spojler) hlavní hrdina byl po všech vyfikundacích, se kterými si bez mrknutí poradil, zachráněn holubem, kteréhož hned ze startu "zachránil" ze spárů hladového sokola, čímž odsoudil dravce k smrti z hladu, nebo nutnosti sejmout někde jinde nějakýho jinýho ptáka, aby se nažral.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
No to byl ale hovadskej film. Sral mě Galifakianis nebo jak se ten kokot jmenuje, ale ten mě sere v každým filmu. Sral mě ten zmrdskej číňan a scéna s žirafou byla vážně k popukání Ha-Ha-Ha, co na tom mělo být jako vtipnýho?! Jediná sympatická postava byl Goodman a celou dobu jsem doufal, že to tam vystřílí do posledního zmrda.
Vlčí bouda (1986)
Chvilkama celkem psycho atmosféra, nakonec slušná pointa. Nejvíc líto mi bylo toho psa, co ten si musel chudák při natáčení vytrpět...a kdyby ty děcka nehrály tak debilně, dám o hvězdu víc.
Vzdušní válečníci (2014) (seriál)
Americká propaganda "úžasnosti" jejich techniky a profesionálních rozjebávačů suveréních zemí.