Posledné recenzie (227)
Keď Harry stretol Sally (1989)
Také pekné, milé, dynamické, so skvelou atmosférou. Pri takýchto filmoch sa cítim tak bezpečne.
Ruža pre nevestu (2023) (relácia)
Milujem! 😀 Mám tam všetko, čo potrebujem, keď potrebujem reštartovať hlavu, po každej epizóde začínam pekne od nuly 😀
Imawa no kuni no Alice (2020) (seriál)
Neskutočne som si to užila. Také Hunger Games po Japonsky. Má to zaujímavé postavy, adrenalín, brutalitu, vyhrotené emócie, nápad aj tajomstvo. Detské hry v drsnom svete. Každá má svoju obtiažnosť, kategóriu a každá si berie svoju daň. Niekedy až príliš vysokú. Konca som sa trochu bála, lebo som si ho samozrejme vyspoilovala, ale nakoniec to urobili fakt dobre, a to, že som sa bála, že to nebude fungovať, bolo zbytočné. Ja tých Japoncov proste žeriem.
Posledný denníček (12)
Anna
včerajšia Anna Karenina bola skvelá... Trošku mi síce na nervy liezla Keira, ale ináč to nemalo chybu, až na chýbajúcu ruštinu, no...čiže chyby 2 :D ale malé ;)