Posledné recenzie (97)
Tales of the Abyss (2008) (seriál)
Taká klasická japonská videoherná blbina o záchrane sveta, ktorých sú mraky. Je tu zopár zaujímavých dejových zvratov, ale inak je to silne klišovité. Postavy jednajú krajne nelogicky a zvlášť vedľajšie postavy sa doslova teleportujú po svete (vždy sú tam, kde si to príbeh vyžiada - bez ohľadu na vzdialenosť a polohu na mape daného sveta). Hlavný hrdina je najprv neznesiteľný fracek, len aby sa v priebehu 1-2 epizód z neho stal typický superkladný hrdina. Ak som ho zo začiatku neznášal, po "obrate" mi z neho začalo byť blivno po každej vete, čo mu vyšla z úst. Slabota.
Bournovo ultimátum (2007)
Keď dáte všetky akčné scény točiť epileptikovi s Parkinsonom, tak to aj tak celé vyzerá.
Bournov mýtus (2004)
Film je to dobrý, ale má jedno veľké negatívum - v akčných scénach nie je NIČ vidno. Je jedno, či je to boj zblízka alebo naháňačka v aute a ešte sa pritom kamera trasie tak, akoby ju držal epileptik s Parkinsonom.