Posledné recenzie (112)
Komando (1985)
Plnohodnotná popcornová, stupidní, násilnická, krvavá akční zábava, plná testosteronu a zpocených lesklých svalů Arnolda Schwarzenegra, kde má každý svou legendární hlášku. Je to hloupé, bezmyšlenkovité stupidní béčkový akční film, kde děj prostě bez jakékoli logiky plyne, ale je to skvělá legendární osmdesátková zábava.
Opičí človek (2024)
Kill Bill či John Wick v indickém kabátku, ale místo samurajských mečů či pistolí jde hlavně o surový boj pěstmi. Je zde spoustu krve a nádherných statických barevných záběrů plných zajímavých nápadů ovšem akce je brána roztřeseně a to bohužel ubírá na přehlednosti. Cesta za pomstou je hezky propojena s indickou legendou o bohu Hanuman a náš hrdina Bobby si vlastně prochází vývojem, který tento mýtus vypráví. Velmi kvalitní film, která potěší fanoušky tohoto žánru.
Predátor (1987)
Měl jsem tu čest vidět to opět na velkém plátně a ten film je zkrátka stále skvělý. I když jsem ho viděl snad už 10x tak nezestárnul, má úžasnou hororovou atmosféru, která je navíc podtržena výbornou muzikou od Alana Silvestri. Kamera a střih je výborná a je neuvěřitelné, že cítíte strach a úzkost jen tím, že zabírá stromy. Akční scény jsou výtečné a doplněné dnes už legendárními hláškami. Predátor je stále tak neuvěřitelně děsivý. Navíc na konci ukáže nějaký druh charakteru skrz loveckou čest, která ho povýší z pouhého vraždícího monstra na něco vyššího, když ho Arnie dostane do úzkých, on začne střílet do prázdna jako maniak a je znát, že z lovce se stává lovná.