Posledné recenzie (48)
Alice & Jack (2024) (seriál)
Mno... takhle: Jestli čekáte, že to bude jako Normal People, tak to nebude (na těch mi něco zlomilo srdce a donutilo mě to odcházet s nezastavitelnym smutkem člověka, co ve svým pokoji na koleji zažil svou první párty, první tequilu, první kocovinu, první pusu, první sex, první dobrej sex, první kariérní úspěch, stresovej moment nad těhotenskym testem, žádost o ruku i všechno ostatní z tohohle soudku, a teď dostudoval a musí ten pokoj vyklidit a je to, jako by tam nechal část duše - zatímco tady to bylo prostě jenom bolení... s koncem, který po překvapení, co mě v daný okamžik vlastně zaskočilo, už nepřekvapí a jen podtrhne, že je autor příběhu romantik). První setkání Alice a Jacka podle mě nedalo žádný základy tomu, co za šílenej bordel následovalo. Přesto jsem si pustila i druhej díl, neb Gleeson v romantický věci je tak trochu můj kryptonit... a ty další epizody mi připadaly lepší. Jestli neradi bulíte, vypněte to po tom, co se stane na inseminační klinice, domyslete si to nejlepší a žijte blaze.
Dívka, která se třpytila (2022) (seriál)
Wow! Můj oblíbenej časovej a realitovej paradox v ústřední roli, všechno souvisí se všim. Je to geniální, protože to má dobrej konec - ale vlastně úplný houby!!!! A... prostě wow podruhý. Kdo by váhal, jestli je to pro něj, tak jestli se vám líbil seriál Dark, pusťte si to. PS: I ten název a názvy epizod jsou úplně geniální, i když jejich point v češtině zanikne!
Nezlomní (2024)
Lepší 3 hvězdy, protože to bylo natočený fajnově, herci dobrý, ale: motiv rakoviny tady působil teda na sílu (a vlastně byl zcela nepodstatnej) a kromě dokazování si, že na něco mam, dojemného spřátelení s chlupatým králem závodu a snahy o přežití v extrémních podmínkách to o ničem neni. Taková historka, co je speciální, protože se fakt stala, ovšem: roztáhnout to na skoro dvě hodiny... na to to nebylo.
Posledný denníček (2)
Videoklipy
Některý písničky maj skvělej obrazovej doprovod (někdy jen ten - to je taky možnost :D). Tady mý oblíbený (z příběhovo-myšlenkovýho pohledu):
Avicii: Hey Brother + Wake Me Up
The Lumineers: Sleep On the Floor
Lewis Capaldi: Wish You The Best
Kateřina Marie Tichá: Zničená zem
5) Imagine Dragons: Radioactive
6) Alex Sparrow: Got Me Good + Never Be Friends
Carly Rae Jepsen: Call Me Maybe
Kodaline: High Hopes + All I Want Part 1, Part 2
Pavel Čadek: Ženská, co mě brzo zničí
Taylor Swift: You Belong With Me
9) Cage the Elephant: Aberdeen