Hospoda - Série 2 (1997) (séria)
Réžia:
Jaroslav DudekScenár:
Jiří DrejnarKamera:
Alois NožičkaHudba:
Jaroslav UhlířHrajú:
Bronislav Poloczek, Ladislav Potměšil, Petr Nárožný, Jiří Menzel, Jan Kanyza, Jiří Krytinář, Pavel Vondruška, Zuzana BydžovskáObsahy(1)
Výčepnímu Duškovi se zdá, že hosté pijí pomalu, a tak všem vnucuje pivo. Štamgasti se těší, až přijde Novák. Má narozeniny a slíbil dát sud piva. Novák opravdu přijde, ale je zdrcený, právě přišel o řidičák kvůli alkoholu a obviňuje z toho Duška. Neví, čím se následující měsíce bude živit. Babula mu nabízí práci v kotelně. Všichni se z Nováka snaží dostat ten slíbený sud, ale Novák nemá na oslavu náladu. Do toho se Mařenka řízne do prstu a vypadá to, že bude týden doma. Dušek nabídne Novákovi práci namísto Mařenky s tím, že potom ho doporučí do jiné hospody. Novák o tom nechce ani slyšet, ale pak zmizí, a když se objeví na "place", je z něho sličná servírka v zástěrce a jde roznášet pivo ze slíbeného sudu. (TV Nova)
(viac)Hrajú
Bronislav Poloczek
Poľsko
Najlepšie seriály:
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Arabela (1980) (seriál)
Ladislav Potměšil
Československo
Najlepšie seriály:
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Alexandr Dumas starší (1970) (seriál)
Petr Nárožný
Československo
Najlepšie seriály:
Mach a Šebestová (1976) (seriál)
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Škola za školou (1981) (seriál)
Jiří Menzel
Československo
Najlepšie seriály:
Až po uši (2014) (seriál)
Vyprávěj (2009) (seriál)
Útěk do Budína (2003) (seriál)
Jan Kanyza
Československo
Najlepšie seriály:
Gagman (1987) (seriál)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Lietajúci Čestmír (1983) (seriál)
Jiří Krytinář
Československo
Najlepšie seriály:
Arabela (1980) (seriál)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Pavel Vondruška
Československo
Najlepšie seriály:
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Zuzana Bydžovská
Československo
Najlepšie seriály:
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Tisícročná včela (1983) (seriál)
Z hříček o královnách (1994) (seriál)