Dotyk zla
USA,
2004, 43 min
Tvorcovia:
Paul AbbottRéžia:
Rose TrocheScenár:
Rob WrightKamera:
Attila SzalayHrajú:
Jeffrey Donovan, Vera Farmiga, Zach Grenier, Brian Markinson, Kevin Durand, Callum Keith Rennie, Sarah Strange, Emy Aneke, Bradley Cooper, Artine Tony Browne, Dominic Zamprogna (viac)Hrajú
Jeffrey Donovan
USA
Najlepšie seriály:
Fargo (2014) (seriál) - herec, a.z.
Všetci starostovi muži (1996) (seriál)
Agent (2007) (seriál)
Vera Farmiga
USA
Najlepšie seriály:
Když nás vidí (2019) (seriál)
Pět dní v nemocnici Memorial (2022) (seriál)
Motel Bates (2013) (seriál)
Zach Grenier
USA
Najlepšie seriály:
Ray Donovan (2013) (seriál)
The Golden Girls (1985) (seriál)
Akty X (1993) (seriál)
Brian Markinson
USA
Najlepšie seriály:
Fargo (2014) (seriál)
Zločin (2011) (seriál)
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Kevin Durand
Kanada
Najlepšie seriály:
Pantheon (2022) (seriál)
Vikingovia (2013) (seriál)
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Callum Keith Rennie
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Zločin (2011) (seriál)
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Sarah Strange
Kanada
Najlepšie seriály:
Zločin (2011) (seriál)
Akty X (1993) (seriál)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Emy Aneke
Najlepšie seriály:
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Fringe (2008) (seriál)
Unesení (2002) (seriál)
Bradley Cooper
USA
Najlepšie seriály:
Loki (2021) (seriál) - a.z.
Kuchynské dôvernosti (2005) (seriál)
Základná škola Willarda Abbotta (2021) (seriál)
Artine Tony Browne
Kanada
Najlepšie seriály:
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Akty X (1993) (seriál)
Fringe (2008) (seriál)
Dominic Zamprogna
Kanada
Najlepšie seriály:
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Steven Cree Molison
Kanada
Najlepšie seriály:
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Cardinal (2017) (seriál)
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Veena Sood
Keňa
Najlepšie seriály:
Peacemaker (2022) (seriál)
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Janet Pinnick
Najlepšie seriály:
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Orphan Black (2013) (seriál)
Fringe (2008) (seriál)