Claymore
Japonsko,
2007, 24 min
Réžia:
Hirojuki TanakaScenár:
Kazujuki FudejasuHudba:
Masanori TakumiHrajú:
Hóko Kuwašima, Hiroaki Hirata, Romi Paku, Hóčú Ócuka, Ginpei Sató, Kei'iči Sonobe, Sači Macumoto, Micuo Senda, Tóru Nara, Kunihiro Kawamoto, Júiči Nakamura, Tecuja Kakihara, Tomokazu Seki (viac)Hrajú
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hiroaki Hirata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hóčú Ócuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Ginpei Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Kúčú buranko (2009) (seriál)
Kei'iči Sonobe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Sači Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Major (2004) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Aoi bungaku series (2009) (seriál)
Micuo Senda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kunihiro Kawamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Júiči Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Tecuja Kakihara
Nemecko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kjóko Hamura
Japonsko
Jóiči Nišidžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)
Komina Macušita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)