VOD (1)
Série(14) / Epizódy(187)
-
Série 1 (2005) - 14 epizód
-
Série 2 (2006) - 14 epizód
-
Série 3 (2007) - 14 epizód
-
Série 4 (2008) - 18 epizód
-
Série 5 (2010) - 14 epizód
-
Série 6 (2011) - 14 epizód
-
Série 7 (2012) - 16 epizód
-
Série 8 (2014) - 13 epizód
-
Série 9 (2015) - 14 epizód
-
Série 10 (2017) - 13 epizód
-
Série 11 (2018) - 11 epizód
-
Série 12 (2020) - 11 epizód
-
Flux (2021) - 9 epizód
-
Série 14 (2023) - 12 epizód
Obsahy(1)
Kultovní seriál Velké Británie z 60. let je zpět a s ním i Doktor v nových regeneracích. Opět se prostřednictvím své časoprostorové Tardis (s podobou policejní budky) i společníků vydává Doktor na úžasná dobrodružství napříč prostorem a časem celého vesmíru a snaží se vyřešit nejednu zapeklitou záhadu, jež mnohdy způsobí nemalé problémy. Zas a znova se setkává s mimozemšťany různorodých civilizací, kteří ne vždy jsou vůči němu přátelští. Ať už jsou to Dálekové (jeho odvěcí nepřátelé), Sontarani, či jiní.
Má tak co dělat, aby sám vyvázl z malérů a zvládl situaci, aniž by přitom kdokoliv přišel o život – což se bohužel ne vždy podaří.
(P. J. D.)
Recenzie používateľa Tomko87 k tomuto seriálu (8)
Pán času (2005)
Na odporúčanie kamošky , som začal s Doktorom iba pred pol rokom. Aj to len od obnovených častí. Myslím deviateho Doktora ( Christopher Eccleston) Na počudovanie, ma to nenormálne chytilo. Až som sa sám sebe čudoval. Skoro každá epizóda začína tak no z ľahka, a končí úplným nervákom. (Teda až na pokračovanie useknutých častí) Páči sa mi Doktorova samoľúbosť, arogancia a sarkazmus. Čo som najviac videl viacej u Ecclestona ako u Tennanta (desiaty Doktor) Dávam jednu časť za druhou a stále sa neviem od toho odtrhnúť. Šak čo časť to pre mňa zábava . Ešte sa mi nestalo, aby som sa u čo i len jednom dieli nudil. Len si ťažko zvykám na nových Doktorov a jeho polovičky. (Mám poslednú sériu s Tennantom) ... ()
Konec času - 2. část (2010) (S04E18)
Od finále som čakal viac, ale aj tak ma chytilo za srdce. Prišli mi trochu nevyužitý Páni Času. No ten koniec. Áno aj chlapovi ako hora vyhrkla slzička. Aj keď len teraz začínam s piatou sèriou viem, že Tennant bol najlepší Doktor. ()
Vánoční koleda (2010) (S05E14)
Zatial môj najoblúbenejší špeciál. Kúzelný, rozprávkový, napínavý, dokonca aj dojímavý. Toto všetko s Dickensovom háve. ()
Doktor, vdova a skříň (2011) (S06E14)
Za mňa najnudnejší vianočný špeciál. Ani vlastne neviem prečo. Diel mal svoju vianočnú atmosféru, ale dej bol nudný. Aj tak sa mi najviac páčilo ako sa Doktor netrafil do siete a šibol na zem..... ()
The Day of the Doctor (2013) (S07E15)
Od kedy som sa rozlúčil s Tennantom a Rose, nevedel som sa dočkať tohto špeciálu. V zásade ma nesklamal. Vidieť mojich dvoch najoblúbenejších doktorov doktorov po hromade bolo pre mňa úžastné. Ak k tomu pripočítam ešte parádneho Hurta, tak skrátka dovidenia. Len jediná vec mi tam vadila. Až žalostne nevyužitá Billie Piper. ()
Zvíře z hvězd (2023) (S14E01)
Fajn návrat mojej naj inkarnácie Doktora, ale neviem, čakal som viac ()
Kostel na Ruby Road (2023) (S14E04)
A bolo to skvelé. Ak bude nová séria v tomto hravom a zábavnom tempe, bude to pre mňa po dlhéj pauze konečne Doktor ktorý bude stáť za to !! ()
Tulák (2024) (S14E10)
Bože. A mohla to byť tak perfektná epizoda. Len keby sa Doktor nesprával ako úlistný sexuálny predátor. ()