Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Boháč Eduardo Acuňa (Adolphe Menjou) má čtyři dcery. Nejstarší se právě vdává a po ní je podle tradice na řadě Maria (Rita Hayworth). Ta však o nápadníky nemá zájem. Zatímco její dvě mladší sestry Cecy (Leslie Brooks) a Lita (Adele Mara) by se vdávaly hned. Otec si proto vymyslí neznámého ctitele, který jí posílá zamilované dopisy a květiny. Jednou pošle jako poslíčka nezaměstnaného tanečníka Roberta Davise (Fred Astaire) a Maria v domění, že je to její ctitel, se do něj zamiluje. (janejudyjune)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (29)

emma53 

všetky recenzie používateľa

Miluji tyhle filmy, kde po parketu pluje Fred a nádherná Rita (jindy Ginger) v nádherných šatech, kde se tají dech a kdyby to šlo, tak bych Freda požádala o tanec a vznášela se v oblacích jako ni dva. Filmy, kde přes různé intriky dojde většinou k naplnění toho nejkrásnějšího, co si každý člověk na světě přeje a proto mám pro tyhle filmy slabost.....jsou to krásné pohádky pro dospělé. ()

ledzepfan 

všetky recenzie používateľa

Rita je fajn, ale ani ona prostě nezamaskuje, že ten scénář je pitomá srágora.. Oproti svěží a dodnes plně funkční Cove girl (1944) je tohle tuctová, dobová křeč. Písničky jsou ucajdané.. Když Rita a Fred spolu tančí, je znát, že jsou konečně uvolnění a oba dělají co je baví, ale i ty taneční čísla jsou vlastně na jedno brdo ( zase v kontrastu s nápaditou a rozmanitou Cover girl). ()

Reklama

MIMIC 

všetky recenzie používateľa

Romantická komédia zo 40. rokov poňatá ako tanečný muzikál. Iste, s nevyhnutnými žánrovými klišé ako vystrihnutými z mydlovej opery. S drobnou výnimkou. V žiadnej telenovele vám nezahrá, nezatancuje a nezaspieva Rita Hayworth s Fredom Astairom. Obaja tvoria tak očarujúci pár, že v dejinách nadčasových filmových dvojíc ich radím hneď na druhé miesto za Bogartom a Bacallovou. V tomto filme - ktorý Rita údajne mala najradšej zo všetkých svojich filmov - situačná komika prechádza miestami do crazy komédie (špendlík v ústach, "dokonale neškodný" zapaľovač) a Astairove tanečné kreácie miestami do transpozície súdobej kreslenej grotesky (tanec po celej miestnosti so "zapojením" diváka). Morálnym kódexom zakázané telesné dôvernosti sa riešia jednoducho a nenápadne - vo chvíli, keď má podľa hrdinkiných plánov konečne dôjsť k bozku (alebo čomu), tancujúci pár "mimovoľne odchádza" mimo obraz. Niektoré dialógy sú perfektne vypointované. V súvislosti s týmto filmom ma napadá, aká je škoda, že nie sú dostatočne známi niektorí tzv. "supporting actors" zo starých filmov - istý starý pán menom Adolphe Menjou tu predviedol širokospektrálny výkon, ktorý sa len tak nevidí. To všetko prispieva k tomu, že druhý a zároveň posledný film, ktorý robil Astaire s Hayworthovou je skvelou zábavou. Jeho dobovú šablónovitosť zhovievavo prehliadame, pretože hrejivý pocit, že sa dotýkame tak vzdialených hviezd je na nezaplatenie. ()

Radko 

všetky recenzie používateľa

Mnam! V tomto filme je všetko.  Teda ak viete, že zmyslom života je krása. Tance a muzika par excellence. Rita k Fredovi sadne 100x lepšie než Ginger. Okrem toho, Rita je jednoducho presne taká, ako je z nej paf tanečník Fred. Cez jednoduchý, no so skvelým humorom predchnutý, príbeh lásky vidieť, ako rozdiely v majetku formujú vzťahy. Ako je ponižujúce neustále doprosovanie sa majstrov svojho remesla o kus žvanca u tých, ktorí síce umeleckým talentom nevládnu, ale zato vládnu kľúčom k trezoru plnému peňazí. A aké pokleslé kontrakty sa následne maestrom, šašom-umelcom, diktujú. A ako chimérická a neživotná je predstava o oplechovanom princovi na bielom koni. Ktorého brnenie patrí leda tak do zberne. ()

poz3n 

všetky recenzie používateľa

Muzikál? Ale kdeže. 3 společná taneční čísla hlavních hereckých hvězd (jednoznačně se jedná o vrcholy filmu), to je prostě málo. Zbytek děje totiž nabízí nablblou, chvílemi i dost prkennou limonádu, která mě absolutně ničím nezaujala. Rita je sice Rita, ale ani pohled na ní sám o sobě film neutáhne. Ale tančí božsky. 4/10 ()

Galéria (24)

Zaujímavosti (5)

  • Pri nakrúcaní nemali Fred a Rita veľa priestoru na skúšanie, a tak umelci využívali priestor vedľa cintorína. Pri každom priechode smútočného sprievodu však skúšky museli prerušiť. (classic)

Reklama

Reklama