Nerima Daikon Brothers
Japonsko,
2006, 24 min
Scenár:
Jošio UrasawaKamera:
Norijuki WatanabeHudba:
FckHrajú:
Šigeru Macuzaki, Šótaró Morikubo, Ajano Macumoto, Juriko Togaši, Šin'iči Watanabe, Acuši Kakehaši, Čie Macuura, Kazuki Jao, Marina Inoue, Micuhiro Ičiki, Miwa Kohinata, Tecu Inada, Wataru Hatano (viac)Hrajú
Šigeru Macuzaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Šótaró Morikubo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Ajano Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Robotics;Notes (2012) (seriál)
Juriko Togaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Šin'iči Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Heppoko džikken Animation Excel Saga (1999) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Acuši Kakehaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Čie Macuura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Med a čtyřlístek (2005) (seriál)
Kazuki Jao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Marina Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál) - herec, rozprávač
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Micuhiro Ičiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Miwa Kohinata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)
Kamikaze kaitó Jeanne (1999) (seriál)
Tecu Inada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Wataru Hatano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Rie Sakurai
Najlepšie seriály:
Nerima Daikon Brothers (2006) (seriál)