Reklama

Reklama

Vitaj v džungli

  • Česko Vítej v džungli (viac)

Obsahy(1)

Syn newyorského primátora Michael Rockefeller během jedné z výprav do džungle Nové Quineje zmizel. Jeho tělo nebylo nikdy nalezeno. Říká se, že padnul do rukou kanibalských kmenů. O čtyřicet let později se dva páry přátel vydávají do džungle pátrat po jeho osudu. Jejich hledání se brzy mění v zoufalý boj o život. Domorodí kanibalové sledují každý jejich pohyb. Z cestovatelů se stavá lovená zvěř, smyčka se kolem nich stále více stahuje. Kanibalové chystají krvavou hostinu… (oficiálny text distribútora)

(viac)

Recenzie (56)

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Bohapustá vykrádačka viacerých filmov. Tvorcovia si hovorili buď za a) Dnes je ff strašne cool, to nám budú teenageri žrať, aj keď točíme blbosť, za b) My sme geniálni, že točíme dnes ff, keď je to tak strašne cool...ale je to videofilm, je to na úrovni niektorých kvázi hororových kravín, ktoré idú v kinách. Nápad s dvoma rozvetvenými líniami je fajn, ale nič sa tu poriadne nerozvinie, štáb proste nemal ani na poriadne masky/gore efekty a tak nemohlo vzniknúť nič iné, ako mdlý horor. ()

MM_Ramone 

všetky recenzie používateľa

Američania sa radi túlajú po svete. Sú to nadšení turisti. Radi navštevujú cudzie exotické krajiny. Občas sa stane, že sa niekto z nich stratí, zmizne bez stopy. To nie je nič neobvyklé. Avšak keď sa v roku 1961 stratil syn z vplyvnej židovskej rodiny Michael Clark Rockefeller odštartovalo to jednu z najväčších pátracích akcií. Michael sa stratil niekde v rozľahlej džungli na Novej Guinei. Nenašli ho. Bolo dôvodné podozrenie, že sa stal obeťou kanibalov. Po štyridiatich piatich rokoch od jeho zmiznutia sa ho vybrala hľadať štvorica mladých, nesympatických hlupákov. Toto ich naivné dobrodružstvo ich bude stáť život. Dobre im tak. * ()

Reklama

tron 

všetky recenzie používateľa

Už X rokov sa hovorí o tom, že Američania chcú urobiť remake kanibalskej klasiky Taliana Rugera Deodata CANNIBAL HOLOCAUST. Hovorí sa to i v r. 2009. Ale už pred rokom natočil biedny scenárista (JUMANJI, ARMAGEDDON) a režisér (KAT) Hensleigh niečo, čo sa na slávnu klasiku ponáša tak veľmi, až to prestáva byť vtipné. Nepochybne môže byť reč o nepriznanom remaku. Keby som bol Deodato, určite by som zvažoval žalobu (už za vykradnutie legendárneho záberu s nabodnutou ženou). Hensleigh nemá šancu vytvoriť také kontroverzné dielo s presahom, ako Deodato počiatkom 8O. rokov. Naopak, nakrútil len ďalší (kvázi)dokument s akože realistickou kamerou. dej pojednáva o štyroch nesympatických, nadržaných , mladých hovadách, ktoré v Novej Guinei hľadajú pred desaťročiami sa tu za veľmi záhadných okolností stratiaceho syna boháča Rockefellera (mimochodom bez irónie: vynikajúci nápad!). Tam, kde Deodato provokoval (otvorené sexuálne scény), znechucoval (gore, zvieratá) a opantával (uhrančivá výprava, hudba, atmosféra), tam bezradní Američania ponúkajú plieskanie zadočkov v hustej tme. Najlepší je záver s Rockefellerovými nohami. ()

corpsy 

všetky recenzie používateľa

Takýto námet nieje stavaný na točenie štýlom ,,BLAIR WITCH,, ( CANNIBAL HOLOCAUST je výnimka , tam bola kamera súčasťou príbehu - hlavné postavy boli totižto filmári točiaci dokument ) a z toho potom pramení nevierohodný dej a nelogické správanie postáv. Čo filmu škodí, pretože v podstate nieje nezaujímavý a je aj celkom dobre zrežírovaný, len ho mohli natočiť klasickým štýlom. Ďalším mínusom sú herci, ktorý sú väčšinou otravný. Ešte nižšie hodnotenie zachraňuje posledných 15 minút a prekvapivá pointa. ()

MIMIC 

všetky recenzie používateľa

Konečne "slušný" kanibalský film, ktorý na rozdiel od talianskych nie celkom normálnych "klasikov" nepovažuje zabíjanie zvierat za cool ingredienciu daného subžánru a nerobí z detailného požierania alfu a omegu hororovej katarzie. Namiesto pocitu hnusu ponúka strašidelné dobrodružstvo (i keď veľmi priemernej kvality), ktoré fanúšika oblaží dosť efektívne pri polnočnej projekcii (čo bol môj prípad). Ak je fanúšik ľavicového zmýšľania, nepochybne ocení i zámerné (alebo nechcené, neviem) prirovnanie amerického imperializmu ku kanibalizmu (kto je trpezlivý, dozvie sa). PS: Tvorcovia mohli vyťažiť mnoho zo skutočnosti, že Michael Rockefeller nebol na Novej Guinei obťažovať domorodky (alebo koho), ale kvôli vášni pre domorodé umenie Oceánie (jeho rodina darovala množstvo takýchto artefaktov Metropolitnému múzeu), oni to naopak vôbec nespomínajú. ()

Galéria (3)

Reklama

Reklama