Fate/stay night: Unlimited Blade Works - Season 2 (2015) (séria)
Japonsko,
2015, 24 min
Réžia:
Tacuki IčinoseKamera:
Júiči TeraoHudba:
Hidejuki FukasawaHrajú:
Noriaki Sugijama, Kana Ueda, Džun'iči Suwabe, Acuko Tanaka, Rikija Kojama, Tomokazu Seki, Masaki Terasoma, Nobutoši Kanna, Hiroši Kamija, Džunko Noda, Miki Itó, Noriko Šitaja, Micuaki Madono (viac)Hrajú
Noriaki Sugijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kana Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Džun'iči Suwabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Acuko Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Rikija Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tomokazu Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Masaki Terasoma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Nobutoši Kanna
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hiroši Kamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Džunko Noda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Miki Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Noriko Šitaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Micuaki Madono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Haruhi Nanao
Japonsko