Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Všetko alebo nič je príbehom o vzťahoch, ktoré nás valcujú, o ženskom priateľstve, ktoré nás chráni, o mužoch, na ktorých sa nezabúda... aj keď vlastne toho nie sú hodní. Príbeh popretkávaný sarkazmom, humorom, hnevom, beznádejou, vášňou, smiechom, slzami, mužským egom a ženským sebavedomím. Príbeh tak skutočný, že v ňom objavíte samých seba... (Continental Film)

(viac)

Videá (2)

Trailer

Recenzie (456)

Flego 

všetky recenzie používateľa

Radšej nič ako toto všetko. Zdanlivo dobre rozbehnutý snímok sa po pol hodiny začne rozpadať, aby dokríval do šťastného happy endu za utrpenia znechuteného diváka. Ženský tvorivý tím Evita Urbaníková a Marta Ferencová poskladali príbeh, ktorý sa snaží byť všemožným spôsobom vtipný a moderný. Vtip sa občas objaví, je ho však ako šafránu a modernosť je azda len v päťdesiatich odtieňov submisívnosti na slovenský spôsob, ktorý hraničí skôr s hlúposťou. Je to rýdzo ženský film pre menej bystré romantické duše, nielen pre veľký priestor ženského osadenstva, homosexuálny pár, ale hlavne pre veľmi zjednodušený a plochý pohľad na mužov. S partnerkou sme v druhej polovici filmu len nechápavo krútili hlavou a neverili vlastným očiam... Čo je však na úrovni je casting, herci sú dobre vybraní. Hudba je fajn, pesnička tiež. Všetko alebo nič je zmes všetkého možného, len to nie je romantická komédia na slušnej úrovni. ()

bourec 

všetky recenzie používateľa

Bude to patlalka.Její řachanda byla kravina,a ani tenhle její druhej film neni nic moc.Nejzábavnější,a hlavně takový vodlehčený scény byly z hor,a pak s Ondrou Sokolem,jinak spíš všemu podobná romantická limonádka.Ale obsazení ženskejch rolí pěkný,zato chlapi se moc nepovedli.Viděno,a zapomenuto.40%. ()

Reklama

Johnny.ARN 

všetky recenzie používateľa

Čo sme to, preboha, zase natočili? A prečo? Ja mám pocit, že slovenský divák je veľmi jednoduchý divák. Vidieť to na návštevnosti kina. Na kvalitné filmy príde zopár ľudí a hentoto ( neverím, že všetci sú nacionalisti a podporujú domácu tvorbu ) 2x vypredalo kino. Ale rozanalyzujme si, čo sme to vlastne dostali a videli? Ústredný príbeh o žene, ktorá nevie čo chce, podoplňaný vedľajšími príbehmi o buzerantoch, inej žene, ktorá nevie čo chce, chlapíkovi, ktorí síce by možno aj vedel čo chce ale bojí sa a holohlavom Budarovi, z ktorého som zomrel na mieste ( Svet pod hlavou zanechal stopu ). Kde sme to už videli? No všade predsa! Veď naša tvorba, či už filmová alebo seriálová nerieši nič iné!!! Furt je to len o tých vzťahoch, nezmyselných, zmätených ženách a kadejakých "zvratoch". Och. Späť k filmu. Prvá hodina ešte sa ako tak dala. Potom sa to ale celé rozsype ( darček - náramok ) a druhú hodinu držia pokope už len občasné vtípky a záver je nakompletku uvarený z vody. Tam už Evite došli kreatívne nápady. Obsadenie fajn, to jediné bolo asi potešujúce. Zamrzel dabing, kde niekto dabovaný je, niekto nie. Znelo to divne. Lokácie síce neboli terno, ale dalo sa to aj horšie. Môže to fungovať ako komédia, keby sa obmedzili debilné dialógy a trochu sa to prestrihalo, lebo obsahovo a dejovo je to proste vyprahlé. Ale najhoršie je to, že to má taký úspech, že Evitu idú točiť aj ďalej. Ach, čo nás to len čaká. 2 z 5 ( Kino Dukla Svidník ) ()

Oktavianus 

všetky recenzie používateľa

Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala... ()

silentname 

všetky recenzie používateľa

Tak to máme za sebou. A môžem otvorene povedať, absolútne ma to nesklamalo. Dostal som od filmu presne to, čo som si myslel, že to bude. Táňa Pauhofová má tento a rovnako aj minulý rok smolu. A končí v ďalšom zlom filme, ktorý si ale určite nájde veľa fanúšikov. A nebudem im to rozhovárať, lebo každý máme právo na svoj názor. Občas vtip funguje, ako napríklad zabalené knižky na povinnú literatúru, ale často to pôsobí maximálne divne a vôbec jednotlivé scénky ako idú za sebou, konanie postáv a rovnako aj vzťahy medzi hrdinami sú maximálne divné a človek väčšinou vôbec nevie, ako sa má cítiť. A na to nám to upresní hudba, ktorá ukáže, aká má byť vlastne vo filme nálada. Nefunguje to. Sú tu dokopy tri dobré postavy a to je Edo, mama a doktor. Inak neviem, koho by som pochválil. Linda je absolútne nefungujúca a jej rozhodnutia sú často absolútne nepochopiteľné, Vanda je neskutočne otravná a iritovala ma počas celého filmu, Leo je zase absolútne divný a jeho ponímanie nevery a spôsob, ako to povie ma vrchovato neberie a Jakub... čo mi má byť vlastne na ňom sympatické? "Všetko Alebo Nič" je presne to čo som si myslel, že bude. Film spracovaný podľa knižného slovenského bestselleru od Evity Urbaníkovej. Dokonca neviem či to vlasne nie je autobiografia z jej pohľadu. Postavy sú vykreslené čierno-bielo, ich konanie je často nepochopiteľné a ako celok to človeka absolútne nedokáže príjemne naladiť. Romantické momentky nefungujú, komédia je občas dobrá, občas mimo a ťažko nájsť niečo, čo by to dokázalo reálne zachrániť. Hodnotenie: D+ ()

Galéria (99)

Zaujímavosti (31)

  • Michal Zebrowski (Jakub) urobil pre film výnimku a netrval na tom, aby bol pri intímnych scénach nahradený dablérom, hoci tak mohol urobiť. Jeho zmluva v Poľsku totiž obsahuje formulku, že sa ani nevyzlečie, ani nebude bozkávať, o milostných scénach nehovoriac. Urobil to s povolením svojej manželky, ktorá bola zo scenára nadšená a nástojila na tom, aby postavu Jakuba zobral. (monalisa69)
  • Ondřej Sokol, bol pôvodne oslovený na postavu doktora. Keď ale na kastingu spolu s Petrou Hrebíčkovou (sesternica) predviedli dialóg, ktorý končí fackou, nikoho iného si tvorcovia filmu v úlohe Martina nevedeli predstaviť. (monalisa69)
  • Dejová linka so psychiatrom (Leoš Mareš) a Edom (Ľuboš Kostelný) bola oveľa rozvinutejšia, no kvôli tomu, aby film netrval dve hodiny, sa jej Eva Urbaníková (autorka predlohy) s Martou Ferencovou (režisérka) museli vzdať. Scény s Leošom Marešom boli ale tak podarené, že dve uchránili a dali ich aspoň pod titulky. Ak by ste videli všetky, dozvedeli by ste sa, že ten škaredý pes, ktorého si vzal Edo z útulku, dostal meno Leo a ako natruc, odmietal jesť mäso. (monalisa69)

Reklama

Reklama