VOD (1)
Série(13) / Epizódy(140)
-
Murder House (2011) - 12 epizód
-
Útočisko (2012) - 13 epizód
-
Coven (2013) - 13 epizód
-
Freak Show (2014) - 13 epizód
-
Hotel (2015) - 12 epizód
-
Roanoke (2016) - 10 epizód
-
Cult (2017) - 11 epizód
-
Apocalypse (2018) - 10 epizód
-
1984 (2019) - 9 epizód
-
Double Feature (2021) - 10 epizód
-
New York City (2022) - 10 epizód
-
Delicate (2023) - 9 epizód
-
Série 13 (2025) - 8 epizód
Obsahy(1)
Seriál American Horror Story je, jak už název napovídá, hororovým seriálem. American Horror Story však není ledajaký seriál. Má tu zvláštnost, že každá série má stejné herce, ale úplně jiný příběh. Seriál nás zavede do strašidelného domu, psychiatrické léčebny, spolku čarodějnic v New Orleans, do panoptika, do tajemného hotelu a do Ameriky pod velením Donalda Trumpa. Těšte se. Budete se bát! (Bull)
(viac)Recenzie používateľa KajusaK k tomuto seriálu (85)
Súboj kráľovien (2016) (S05E11)
Smrt Hraběnky byla asi top scénka celé série. ()
Buď naším hosťom (2016) (S05E12)
Za mě skvělý závěr. Škoda Hraběnky. ()
Cult (2017) (S07)
Každým dílem divnější a divnější.. Strašidelné to moc nebylo, ale bavilo mě to.. Poslední díl šílená blbost..Oblíbené postavy: Ally, Winter.. ()
Apocalypse (2018) (S08)
S Asylem rozhodně nejlepší série ever! Tak poutavé, že jsem shlédla půl série za jeden den.Oblíbené postavy nemá cenu psát, všichni byli super, at už hráli záporáky nebo ne. ()
1984 (2019) (S09)
Některé díly slabší, některé super. Asi to chtělo především zkrátit, od poloviny to bylo vaření z vody. Už u třetího dílu jsem si říkala, co budou do devátého vymýšlet. Nejvíce mě bavila Billie Lourd a výjimečně i Emma Roberts. ()
Tábor Redwood (2019) (S09E01)
Silný rozjezd i když nemám představu jak tohle natáhnou. ()
Pan Rolnička (2019) (S09E02)
Vynikající ale čím dál více nových otázek. Duchařina se mi příliš nelíbí. ()
Slashdance (2019) (S09E03)
Už se těším až se to rozmotá ()
Opravdoví zabijáci (2019) (S09E04)
Nejlepší babská bitka. Ten konec je katastrofa. ()
Rudý úsvit (2019) (S09E05)
Zvláštní, překombinované. Nejlepší byla opět bitva holek. ()
Epizoda číslo 100 (2019) (S09E06)
Závěr super. ()
Bílá paní (2019) (S09E07)
Vynikající Lily Rabe. ()
Odpočívej v loji (2019) (S09E08)
Hezký závěr, i když asi nevydrží. ()
Poslední dívka (2019) (S09E09)
Čekala jsem to mnohem horší, náhodou jde o závěr na úrovni. Poprvé lehce happy end? ()
Double Feature (2021) (S10)
První část se dala, druhá byla mnohem horší. Oba závěry ovšem katastrofa. ()
Mys hrůzy (2021) (S10E01)
Zatím super rozjezd! Snad to vydrží. ()
Bledí (2021) (S10E02)
Už se to začíná lehce rozkrývat. ()
Žízeň (2021) (S10E03)
Závěr perfektní. ()
Krvavá hostina (2021) (S10E04)
Vynikající návrat do minulosti. Mickey mě tam fakt bavil. ()
Manipulace (2021) (S10E05)
Vynikající Doris. ()
Reklama