Série(4) / Epizódy(49)
Obsahy(2)
Batmanův bývalý parťák Dick Grayson opouští jejich vzájemnou spolupráci a setkává se se skupinkou mladých hrdinů, kteří zoufale potřebují správného učitele. (Netflix)
Diskusia
Pričom by im stačilo adaptovať Teen Titans z roku 2005.
Mě druhá série neskutečně bavila právě do příchodu Superboye (s tím, že byl právě kavlitativní vrchol), pak to šlo rapidně z kopce. Bažináč mi nepřišel tak strašný, ale je fakt, že jsem ho na dlouho odložil a když jsem se vrátil, neměl jsem už taková očekávání. Každopádně málokterý seriál tak prošustruje svůj potenciál. Doom Patrol mě bavila, ale první řada prostě byla moc dlouhá a některý díly byly naprosto k ničemu. Druhá řada mě zatím baví o dost víc. Příjemně mě překvapila Stargirl, sice má díly kvalitou strašně nevyrovnané, ale pořád mě baví, třeba poslední epizoda byla hodně povedená. Každopádně nejlepší z DC Universe jsou animáky. Třetí řada Young Justice sice byla nejslabší, ale pořád si podle mě svojí úroveň držela a Harley bylo neskutečný, ale o to víc vítaný překvapení.
Mně to zkazilo bohužel názor na celou řadu a i celý seriál. V celé druhé sérii se něco neustále budovalo a vlastně to nikam nevedlo. Když si pak vezmu jak divný byl zrod Nightwinga a jak strašně upozaděné byli postavy z týmu.. zejména pak Gar, který vlastně za celou druhou sérii nepředvedl vůbec nic. A to přitom finále první série, respektive úvodní díl druhé série, slibovalo změny v jiná zvířata. Jo mělo to několik super epizod a pár super scén, ale vlastně všechno bylo super jenom protože slibovali super věci do budoucna.. a pak to zabili tak příšerným finále.
Jediná pozitivní věc byl vlastně Superboy, který se jim docela povedl. Bohužel i ten byl taky docela dost nevyužitej.
A přitom to finále mohlo být docela snadno mnohem mnohem lepší. Např kdyby jim v souboji proti Superboyovi vypomohl Bruce, který by nad tím lunaparkem proletěl v batwingu párkrát do něj střelil nebo zničil nějaké obrněné vozy a pak seskočil dolů a složil dva tři vojáky, tak věřím tomu, že by si z toho hodně lidí učůrávalo ještě teď...
Místo toho tu máme naprosto dementní, zbytečnou a příšernou smrt Wondergirl..
Jako jo furt to není tak špatný jako Swamp Thing, ale oproti Doom Patrol je to úplně někde jinde.
na príspevok reagoval jh666, Prometheus69
Tak to je hodně pozměněný origin. No nevím.. po finále druhé série jsem si dost snížil mínění o tomto seriálu.
na príspevok reagoval jh666
z Edny: Podle zákulisních informací se Jason Todd po svém odchodu od týmu New Titans ve třetí sérii konečně stane ikonickým vigilantem Red Hoodem. Red Hood by se měl objevit v několika epizodách, podle insiderů pak dostane vlastní seriál na HBO Max. Roli si zopakuje Curran Walters.
Těším na Phantasm... Potvrzen pro třetí řadu
Neviete kedy ma byt 3 seria?
na príspevok reagoval martinbucek
Spoiler.
Wonder Woman: Swings on lightning
Wonder Girl in Titans: Dies from touching electricity
:´D
na príspevok reagoval Prometheus69
Ní já bych rád viděl pěkně celý ten svět Hellboye, Colder, Black Hammer, Baltimore, Horrow County,
Young Justice se rozjelo, až ve druhé půlce. Až když se konečně sjednotili jako outsiders. Samozřejmě druhá řada Titans je také hodně dobrá, ale tím finále to dost pohřbili. Hlavně teda tou jednou smrtí, protože to bylo tak debilní, až to hezký není. Taky jsem čekal, že z Dicka udělají nějaký větší symbol naděje, když už se na něj zaměřovala celá série a nakonec tam prostě jen byl. Stejně tak co tam předvedl Bruce... Ono jsou věci, které člověk rád přehlídne, když ho zbytek baví, ale tohle byla jak rána do ksichtu.
Jinak za mě nejlepší Doom Patrol a samozřejmě The Boys.
Podle mě to dobrý je, ale každému to asi sednout nemusí. Šanci bych tomu každopádně ještě dal aspoň do konce toho dílu.
je watchmen dobry?.....po pol hodine som to nevydrzal a vypol, alebo ak ma nechytila ta pol hodinku, tak to lepsie nebude?
na príspevok reagoval Prometheus69, jh666
První serie má docela blbej konec... Nechápu proč Triguna nemohli porazit už v 1S když ho stejně porazí už na začatku té druhé... -_- Proč tam musela bejt tá temná Dickova omáčka... Ale jinak celkově ten seroš kurwa! Mocná záležitost... Nemohl jsem se odtrhnout od bedny a to si to můžu stopnout. 8) Zatím asi nejlepší DC počin... Fakt to má v sobě sílu...
Lizian: Jo Krypton se mi taky líbil, tedy druhá řada, a mrzelo mě, že skončil. Doom Patrol nebyla špatná, ale nějak mě tak moc nechytla. To mě mnohem bavila Umbrella Academy. Jinak je pro mě zatím nej seriál Mandalorina, pak Watchmen, Jeho temné esence a právě Umbrela. A samozřejmě jsem zvědavý na Zaklínače.
Fimi: U Pennywortha počítej s tím, že je to hodně zvláštní. Asi i tím, že se odehrává v Británii s tak trochu jinou historií. Nebudu spoilerovat, protože je zábava všímat se těch rozdílů (některé jsou obří, jiné docela nepatrné).
na príspevok reagoval Ratemus, martinbucek
Dej tam Spoiler mistře :D SPOILER: Ta smrt mi přišla strašně umělá. Proč a když už, proč takhle? Mohl ji alespoň sundat DS nebo Superboy :D
na príspevok reagoval tomas.malo
Vážne nič moc. Na to ako propagovali Deathstroka, tak dokoy sa s ním nič neudialo. A záver? Okej... tak amazonka prežije ranu od Supermana ale zabije ju elektrický prúd :-D
na príspevok reagoval Sigebert
jo Krypton byl celkem fajn, Pennyworth jsem ještě neviděl ale pokud je to tak dobrý jak řikáte, tak mrknnu...nečekal bych že něco jako seriál o Alfredovi může být dobrej....Doom Patrol je super a The Boys není tak uplně DC....z kreslených nesleduju nic, jediné co mě zajímá je Invincible a Diablo, pokud to skutečně vznikne
na príspevok reagoval jh666
Mně se celkem zamlouval Krypton. Škoda, že ho zrušili, měl našlápnuto na slušný příběh se záporáky.
A Doom Patrol spolu s the Boys jsou pro mě seriály roku.
na príspevok reagoval martinbucek, jh666