Tvorcovia:
Larry GelbartHrajú:
Alan Alda, Wayne Rogers, Mike Farrell, McLean Stevenson, Harry Morgan, Loretta Swit, Larry Linville, David Ogden Stiers, Jamie Farr, William Christopher (viac)VOD (3)
Série(11) / Epizódy(256)
-
Season 1 (1972) - 24 epizód
-
Season 2 (1973) - 24 epizód
-
Season 3 (1974) - 24 epizód
-
Season 4 (1975) - 25 epizód
-
Season 5 (1976) - 25 epizód
-
Season 6 (1977) - 25 epizód
-
Season 7 (1978) - 26 epizód
-
Season 8 (1979) - 25 epizód
-
Season 9 (1980) - 20 epizód
-
Season 10 (1981) - 22 epizód
-
Season 11 (1982) - 16 epizód
Obsahy(1)
Na slovenské obrazovky sa vracia M*A*S*H, kultový seriál o živote osadenstva vojenskej poľnej nemocnice v období Kórejskej vojny. Divákom dáva jedinečnú možnosť nahliadnuť do každodenného života lekárov, sestier a vojakov. Postavy seriálu čakajú v prostredí vojny mnohokrát aj veľmi dramatické momenty, aj napriek tomu ich však dokážu prežiť s nadhľadom a humorom. (TV Markíza)
(viac)Recenzie používateľa Stružák k tomuto seriálu (8)
M.A.S.H. (1972)
I přes velmi negativní prostředí a "barevnou jednotvárnost" je možná právě MASH seriálem, který můžete vidět několikrát za sebou aniž by omrzel. Kompletně jsem ho viděl snad čtyřikrát a teď (při pátém sledování) se stále dobře bavím. ()
Drahý otče... Znovu (1973) (S01E18)
Kvůli tomuhle dílu jsem začal hodnotit jednotlivý díly MASHe na ČSFD, protože je v nich (obzvlášť v prvních sériích) velkej rozdíl. MASHí dopisy jsem si obecně zamiloval a tenhle díl patří k vůbec těm nejlepším. Je tu hromada, HROMADA!, vtipnejch momentů ("Čau, čudlo!", Klinger ve svatebních šatech, swingová kapela), ale i pár momentů k zamyšlení ("je zázrakem, že otec Mulcahy ještě neohluchl z toho, jak tu vybuchuje jedno přikázání za druhým..." – by mě docela zajímalo, jestli na tuhle hlášku mysleli při psaní scénáře z posledního dílu 🤔). ()
Souboj agentů (1974) (S02E24)
Já ty díly s Flaggem nikdy neměl rád. 🙁 ()
Hawkeye (1976) (S04E19)
Pro mě je tohle jeden z nejlepších dílů, resp. určitě jeden z nejzapamatovatelnějších. Alan Alda si tam hraje svoje, hraje to sám a hraje to skvěle. ()
Nezapomenutelné osobnosti (1977) (S05E15)
Radarův pokus o literaturu je nezapomenutelnej. 😀 😀 ()
Láska a válka (1977) (S06E08)
Tohle je jeden z mejch nejvíc nejoblíbenějších dílů z celýho MASHe vůbec. Je tam vtip, je tam válka, trocha tý romantiky a dohromady to působí neskutečně reálně, přirozeně. Je to díl převážně o Piercovi, ale není tu na to sám. A navíc to není ta jediná zajímavá příběhová linka epizody. ()
Šťabajzna se vrací (1979) (S07E20)
V životě bych neřekl, že budu Radarovi závidět rande, ale evidentně i to je možný. 😀 ()
Divoký vtipálek (1982) (S11E04)
Tohle je jeden z nejlepších vtipnejch dílů MASHe. Obecně ty zábavný mám rád, ale ke špičce nepatří. Divokej vtipálek je výjimka. Herecky i scenáristicky je to prvotřídní podívaná. 😊 ()
Reklama