Tvorcovia:
Chris CarterHudba:
Mark SnowHrajú:
Gillian Anderson, David Duchovny, Mitch Pileggi, Robert Patrick, Annabeth Gish, William B. Davis, Tom Braidwood, Bruce Harwood, Dean Haglund, Nicholas Lea (viac)VOD (1)
Série(11) / Epizódy(217)
-
Season 1 (1993) - 24 epizód
-
Season 2 (1994) - 25 epizód
-
Season 3 (1995) - 24 epizód
-
Season 4 (1996) - 24 epizód
-
Season 5 (1997) - 20 epizód
-
Season 6 (1998) - 22 epizód
-
Season 7 (1999) - 22 epizód
-
Season 8 (2000) - 21 epizód
-
Season 9 (2001) - 19 epizód
-
Návrat (2016) - 6 epizód
-
Season 11 (2018) - 10 epizód
Obsahy(2)
Pravda je tam venku a agenti FBI po ní v tomto fenomenálním sci-fi seriálu pátrají a pokoušejí se vysvětlit zdánlivě nevysvětlitelné. Jejich podivné případy se týkají sledování UFO, setkání s mimozemšťany a únosů… a prakticky všeho paranormálního. (Disney+)
Recenzie používateľa chrispe k tomuto seriálu (102)
Tvary (1994) (S01E19)
Tak toto mě fakt bavilo a odpouštím tomu i ty debilní místa. To, že je to děsně průhledný. I to, že o Scully se fakt nedá bát, páč vše zajímavé stejně vždy propásne, nebo popře, i když u toho je míň jak cenťák blízko. ;) ()
Padá soumrak (1994) (S01E20)
Tyhle díly, kdy se musí agenti spoléhat jen sami na sebe, izolovaní před zbytkem světa, jsou fajn. ()
Tooms (1994) (S01E21)
Přiznám se, že když se na scéně znovu objevil Tooms, nebyla jsem zas tak nadšená, jako mnozí, ale nakonec musím uznat, že mě to bavilo. I když mi přišlo nelogický, že Mulder vůbec nebral v potaz otisky v domě, to mu mohl přišít aspoň vloupání a získat čas, ne? ()
Znovuzrozený (1994) (S01E22)
Divím se, že Mulder už dávno nevyhořel. Tolik frustrace. ()
Roland (1994) (S01E23)
Šudina Roland! Říkala jsem si, jestli to nebude teochu vykrádačka Růže pro Algernon, ale namísto toho se jednalo o úplně obyčejný přev… no… to už tu bylo. ()
Erlenmeyerova nádobka (1994) (S01E24)
Tvl!! Tak tohle byl díl. Třičtvrtě dílu frustrace, a pak taková pecka. ()
Season 2 (1994) (S02)
Druhá série se mi líbila, s hodnocením jsem šla víc nahoru a doufám, že v tom budu pokračovat i ve třetí sérii. Pardon, vím, že je to hodnocení jak od prvňáčka, ale už je dost pozdní hodina, víc toho ze sebe prostě nedostanu. ()
Zelení mužíčkové (1994) (S02E01)
Sculy se chce kamarádit, Mulder se utápí v pochybnostech. Že toho uvidíme tolik jsem nečekala. ()
Hostitel (1994) (S02E02)
Ekl epizoda u které se jednomu zvedá kufr. ()
Krev (1994) (S02E03)
Našeptávající stroje mě moc neberou. Přesto to není úplně špatná epizoda. Postupně vzrůstající paranoia pána ze začátku opoceně vyvrcholila a můžeme jít spát. ()
Nespavost (1994) (S02E04)
Dobrý nápad. Povedený konec. Za mě zatím nejlepší epizoda druhé řady. ()
Duane Barry (1994) (S02E05)
Tak kecá nebo nekecá? To se vám nejspíš v průběhu epizody bude honit hlavou. ()
Výstup (1994) (S02E06)
Nevyspalej Mulder se vydává na záchranou misi. No a já jsem zvědavá na chvíli, kdy se nám Dana vrátí! ()
Trojice (1994) (S02E07)
Tohle mi opravdu nesedlo. Perrey Reeves je opravdu krásná ženská, ale například při seznámení s Mulderem mluvila jak degen a já tak jen těžko mohla uvěřit v uhranutí a to šeptání do oušek tak vyznělo směšně. No zkrátka mě to nebavilo. ()
Jedním dechem (1994) (S02E08)
Jsem ráda, že je Dana zpět, i když jsem popravdě čekala jinačí ántré. Taky je pravda, že většinu jejích scén si pro sebe ukradla její ňadra dmoucí. ()
Ohnivák (1994) (S02E09)
To, že jedem dál jako by se Scully vlastně nic nestalo... nepamatuje se a basta... je pro mě fakt zklamání. Stejně jako další díl a nákazou v malé skupině lidí na odříznutém místě. ()
Červené muzeum (1994) (S02E10)
SPOILER!! Nevím, možná jsem už přeAktaXovaná, ale nějak mě to netáhne. Divná sekta, která je vlastně jen falešnou udičkou. Kombinace všeho možného. Netvrdím, že to nedává smysl, ale možná méně je někdy více. ()
Excelsius Dei (1994) (S02E11)
Nebudu lhát, ten konec, proč najednou odešli, jsem vůbec nepochopila. Ale celkově mě ten díl bavil, koukám, že podle komentářů budu v menšině. Je taky pravda, že k Mulderovi se mi odmítání případu fakt nehodilo, se Scully si tu prohodili role. ()
Aubrey (1995) (S02E12)
SPOILER!! Konfrontace vnučky a babči mi způsobila husí kůži. ()
Neodolatelné (1995) (S02E13)
Celkem nuda ne? Mě teda nijak zvlášť nebavil ani záporák. ()