Profesionáli - Season 3 (1979) (séria)
Réžia:
Ferdinand FairfaxKamera:
David FindlayHudba:
Laurie JohnsonHrajú:
Gordon Jackson, Martin Shaw, Lewis Collins, David de Keyser, Glynn Edwards, John Savident, Tony Scannell, Will Stampe, Pat GormanObsahy(1)
Bodie s Doylem dostávají nepříjemný úkol. Zdá se, že jejich šéf Cowley si vystýlá hnízdo na horší časy a chystá se prodat podezřelým Němcům granáty PS2. Ty obsahují vysoce účinný nervový plyn, který každého protivníka promění v uzlíček nervů, žadonící o pomoc. A je na Bodiem a Doyleovi, aby mu tento soukromý kšeftík dokázali. Přes počáteční nechuť špehovat muže, kterému stoprocentně důvěřují, se do kyselého jablka zahryzávají s důsledností sobě vlastní a zdá se, že podezření nelhalo. Cowley si ve skladu vyzvedává padesát kusů inkriminovaných granátů a spěchá na utajenou schůzku. Je vážně možné, že by se šéf CI5 takto hanebně zaprodal? (Česká televize)
(viac)Hrajú
Gordon Jackson
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Shaka Zulu (1986) (seriál)
Profesionáli (1977) (seriál)
Panský dům (1988) (seriál)
Martin Shaw
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Najvzdialenejšie miesto na zemi (1985) (seriál)
Doktor v dome (1969) (seriál)
Cranford (2007) (seriál)
Lewis Collins
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Robin Hood (1984) (seriál)
Profesionáli (1977) (seriál)
Alfred Hitchcock uvádí (1985) (seriál)
David de Keyser
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Rím (2005) (seriál)
Pán času (2005) (seriál)
Glynn Edwards
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
The Persuaders! (1971) (seriál)
The Saint (1962) (seriál)
Profesionáli (1977) (seriál)
John Savident
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Jeeves and Wooster (1990) (seriál)
Černá zmije (1983) (seriál)
Tony Scannell
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Profesionáli (1977) (seriál)
Mrtvé probouzeti (2000) (seriál)
Poldové (1984) (seriál)
Will Stampe
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Doctor Who (1963) (seriál)
The Saint (1962) (seriál)
Profesionáli (1977) (seriál)
Pat Gorman
Veľká Británia
Najlepšie seriály:
Ja, Claudius (1976) (seriál)
Haló, haló! (1982) (seriál)
The Prisoner (1967) (seriál)