Réžia:
Emmanuel CourcolScenár:
Emmanuel CourcolKamera:
Yann MaritaudHudba:
Fred AvrilHrajú:
Kad Merad, Marina Hands, Sofian Khammes, Pierre Lottin, Wabinlé Nabié, Laurent Stocker, Saïd Benchnafa, Lamine Cissokho, Patrick Pineau, Philippe Risler (viac)Obsahy(1)
Príležitostný herec Etienne prijme ponuku viesť nacvičiť vo väzení s odsúdenými delikventmi známu divadelnú hru Samuela Becketta Čakanie na Godota. Ojedinelý experiment sa mu nielen podarí naštudovať, ale dokonca dostane šancu uviesť predstavenie aj mimo múry nápravného zariadenia. Každé vystúpenie znamená nielen nový úspech, ale aj umocňuje vzťah medzi Etiennom a vystupujúcimi väzňami. Netradičný divadelný súbor napokon čaká finálne zavŕšenie – pred veľkým publikom v Paríži. Stane sa posledná spoločná noc očakávaným superhitom pre všetkých? (Art Film Fest)
(viac)Recenzie (8)
Vtipné mi to nepripadalo a dramatická línia bola tiež slabá, keďže väčšinu filmu sa skúšala hra. Nejaký vývoj tam mal len hlavný hrdina, ktorý bol pre zmenu skôr nesympatický. Celkovo sa to dosť vlieklo a jediné, čo ma rozosmialo, boli fotky skutočných väzňov, podľa ktorý vznikol film. Namiesto piatich belochov obsadili multi kulti zmesku. Fakt prdel. 4/10. ()
Tohle Francouzi umí. Směs komiky a emocí, milé citlivé vyprávění motivované skutečným příběhem. Z závěru možná maličko až přílišné snažení tahat z diváků emoce, ale i tak pěkné podívání. ()
Skutočný príbeh švédskeho herca a režiséra Jan Jönson z roku 1985 so sociálnym posolstvom a výborným záverom. Malý experiment aj o tom, ako sa môže správať človek, keď zavonia závan slobody. Film miestami dáva aj nádych drámy na úrovni Nedoknuteľní, ale na ňu nakoniec nedosiahne. ()
Takovy feel good film zkrizeny s typem Hallmark. Pribeh je ale uveritelny a ma dost co rict co se tyka svobody veznu a jejich resocializace. ()
Len ten záver, inak nič iné. Tuposť, nevtip, nesympatickosť. 1 z 5 ()
Tento "Superhit", alebo inak "Triumf", ma nebavil, no nie preto, že to vôbec nie je komédia (aj keď to vraj je komédia). Problém som mal hlavne so scenárom, následne so strihom (ktorý musel byť v súlade so scenárom) a vlastne aj s celou réžiou (herci boli ok). No keď pozerám na iné hodnotenia, tak ma napadá, že nejaký ďalší problém bol aj vo mne, no ja si fakt neviem pomôcť: dej filmu sa venuje z 25% súkromiu hlavnej postavy a zo 75% skúšaniu divadelnej hry. To je ako by sme pozerali na film vo filme, no popravde viac sa pozeráme na onú divadelnú hru, respektíve na skúšanie tej hry, čo pre mňa bolo ťažko tráviteľné, lebo tá je neznalcovi priblížená tak nesúdržne, nezaujímavo a chaoticky, že chudák divák z toho nemá okrem frustrácie nič. A ten absurdný koniec to celé už fakt zabil (myslím tým negatívne zabil), ale mne to už bolo jedno, ja som bol hlavne rád, že je tejto (sorry) blbosti koniec. 25%. ()
Ide o skutočný príbeh. Má to však háčik. Je prenesený do prostredia, kde by jeho koniec bol veľmi málo pravdepodobný. To je najväčšia slabina filmu Superhit. Herecké výkony - výborné. ()
Tak tento film mě fakt nebavil. ()
Reklama