VOD (1)
Epizódy(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videá (2)
Recenzie (148)
Tohle musí být radost pro každého, kdo miluje filmy (a nemusí to být zrovna Kmotr). Vždy se bude odehrávat bitva mezi těmi, kteří to platí (a očekávají zisk) a těmi, kteří jim na to zvysoka kašlou, protože mají vizi, kterou chtějí uskutečnit. Zkušební večeře u "Corleonů" je pro mě jednou z nejsilnějších scén, je to moment, kdy se fikce stává realitou, kdy se stírají hranice a kdy divák jen tiše žasne. Je to vysvětlení, proč tomu kouzlu ráda znovu podléhám. Od pětihvězdičkového ohodnocení mě odradil jen ten smířlivý závěr, kdy se najednou všichni radostně plácají po rameni, odpouštějí si všechny špinavosti a mají se moc rádi. ()
Ako sa točila legenda, keď nikto ani netušil, že sa legendou raz stane. Skvele odhalené pozadie toho, ako sa vlastne film robí vo všeobecnosti. Je to vojna egocentrikov, hereckých nafúkancov, ale aj presadenie sa totálne neznámych ľudí, ktorí by možno pri inom rozhodnutí nikdy nič neznamenali, no zrazu je z nuly Al Pacino. Výborne podaný príbeh toho, ako za každým záberom stojí veľká námaha, drina a polená pod nohami hádže tá pravá mafia. Ide o mimoriadny doplnok k celej Trilógii, veľa vecí divákovi dopne až teraz a vidí ich inak. Takže seriál vlastne ponúka možnosť pozrieť si Kmotra znova a iným spôsobom vďaka novým informáciám. Samozrejme, bez poznania filmu nemá seriál význam pozerať, ale Kmotra nevideli naozaj len v ústave pre nevidomých. Jediné, čo v seriáli bilo príliš do očí, ako očividný záujem pretláčať nejakú doktrínu z dnešnej doby, bol ten boj silnej ženy Juno Chrámovej o ženské práva. Neškodí, keď sa to spomenie, keď sa to ukáže, ale niektoré pasáže tu boli vyslovene len z toho dôvodu. ()
Once Upon a Time in Hollywood + Godfather = Offer. Skvelý retro seriál o natáčaní prvého Kmotra behom ktorého nazrieme do fungovania Paramountu na začiatku sedemdesiatych rokov a samozrejme nesmie chýbať ani ostré mafiánske korenie. Čím viac sa človek v kinematografii z tej doby orientuje, tým viac to bude pre neho opojnejšie. Ja som priemerne zorientovaný, aby som si užil kopu odkazov, ale zároveň som u niektorých vecí netušil jak dopadnú. Takže som si to užil tak akurát. Opomeniem skvelú technickú stránku, výpravu a celkovo vydarenú atmosféru. Síce to nie je samozrejmosť, ale je to základ, ktorý tu funguje bezchybne. Hlavné sú postavy a zápletka. Zápletka nie je len sledom odkazov a cameo výstupov, ale samostatne sama o sebe je skvele funkčná po každej stránke a neustále neskutočne graduje až do dojímavého finále. A postavy si ma získali už behom prvého dielu. Charizmatický hlavný hrdina, začínajúci producent, ktorý má gule ale aj rozum, jeho verná sexi sekretárka, všetci tí rôzni šéfovia štúdia, ktorí sa radi miešajú do filmu a samozrejme charizmatický mafián Ribisi, ktorý zo začiatku pôsobil ako vtipná karikatúra, ale postupne sa z neho stal človek z mäsa a kostí. Zmienku si ešte zaslúži komediálne duo Puzo - Coppola. Celý seriál ma akurát sral Colin Hanks ako typický otravný účtovník, ktorý sa snaží obmedziť všetky kreatívne trochu drahšie rozhodnutia, aby ho nakoniec v poslednej časti rehabilitovali do tej miery, že som si ho skoro obľúbil. Zo všetkých tých hercov, ktorý hrajú slávnejšie predobrazy mi nesedela len mladá verzia Ala Pacina, ktorá to s napodobnením Alovho hlasu prehnala natoľko, že komicky šušlal. Na druhej strane Brando bol dokonalý. Celkovo som sa na seriál strašne tešil, ale mal som veľké obavy o kvality a o zmysel tohto seriálu. Ale je to absolútna pecka, ktorú si užije každý, kto má rád filmy o natáčaní filmov a staré dobré gangsterky. P.S: V celom seriály sa absolútne ani raz nerieši gender alebo rasizmus. Ide to aj dnes bez toho. 9/10. ()
Pro lidi, kteří zbožňujou Kmotra (dovolím si tvrdit,že jich sou neskutečný mrdy) je tohle jako pohlazení na duši... Nechápu, jak mě tenhle seroš mohl rok míjet. Tohle je vopravdickej požitek, obzvlášť když znáš Kmotra i jeho herce, rrejžu, na zpaměť. Jediný koho sem neznal byl producent a kameraman :o). A teď už je znám vopravdu všechny. Hodně potěšila i tamní mafie, která byla sice tak trošku na pozadí, ale i tak tahala za nitky. Ale největší sílu měli producent a jeho tým. Seroš sem sfouknul za necelej tejden, páč sem byl fakt hodně natěšenej jak to probíhalo. Odbrý je, že víš jak to dopadne, ale takový ty detaily (jako třeba, že Pacino měl hodně na mále atd...) to je prostě pecka. Senzace! ()
Keď sa skĺbi originálny námet s perfektným filmovým spracovaním výsledok sa dostaví. The Offer je jedným z absolútnych seriálových špičiek americkej tvorby a po každej stránke je jej výkladnou skriňou. Seriál doporučujem predovšetkým divákom Krstného otca, tí ostatní (ak takí sú) si mnohé nuansy neužijú. Pre mňa bola bonbónikom aj skutočnosť, že poznám všetky filmy tej doby, ktoré sú spomenuté v seriáli. ()
Galéria (199)
Zaujímavosti (21)
- Francoise (Nora Arnezeder) v jedné scéně naráží na stanovisko Irska vůči 2. světové válce. Irsko opravdu odmítalo uznat tuto světovou rozepři a nazývalo ji „výjimečným stavem“. Z tohoto důvodu nepodpořilo žádnou ze spojeneckých zemí. (HellFire)
- Patrick Gallo, ktorý hra Puza, je len o tri roky starší ako Dan Fogler, ktorý hrá Coppolu. Avšak v skutočnosti bol rozdiel 19 rokov. V dobe natáčania Krstného otca (1972) mal Puzo po päťdesiatke, zatiaľ čo Coppola mal tridsaťjeden. (Arsenal83)
- Když postava Vica Damona (Michael Landes) zpívá píseň „On the Street Where You Live“, slyšíme skutečný hlas Vica Damona. (HellFire)
Reklama