Recenzie (750)
Vojakovo dievča (2003) (TV film)
Pokud jste fanoušky, tak trochu šokujících témat, tak Soldier's Girl vás rozhodně nezklame. (Lee Pace je nejkrásnější transvestita, kterou/kterého jsem kdy viděla.) 70%
Volver (2006)
Filmy Pedra Almodóvara jsou vždycky, tak trochu zvláštní, šílené a přitom, tak jednoduché - ani Volver není vyjímkou. Skvělá podívaní s překrásnou Penélope Cruz, která mě s každým filmem víc a víc utvrzuje v tom, jak se z ní stala úžasná herečka. 80%
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Seriál, který jsem si díky jeho přirozenosti a humoru naprosto zamilovala. Stejně tak i postavu Cathy v podání Laury Linney, které věřím každé slovo, každý pohyb a každý výraz. 1.-2. série byla naprosto dokonalá, 3.série mě bohužel hrozně zklamala, ale finální 4. série potvrdila, že si seriál ty 4* zaslouží. 75%
Znovu a inak (2011)
Mavis je taková ta postava, kterou celý film nemůžete vystát a jediné, co chcete udělat je ji trochu proplesknout, aby se už konečně probrala. No a na konci - na konci je vám je tý chudinky zase tak nějak líto. Skvělý film, který ale podle mě nevyužil svůj potenciál naplno. 60%
Iron Man 2 (2010)
Scarlett Johansson rules, ale jinak je pro mě tenhle film zklamáním!! 65%
Wall-E (2008)
Wall-e je vlastně takový kříženec mezi E.Tem a Číslo 5 žije, ale v roztomilejším provedení. Opravdu kouzelná záležitost. 85%
Evelyn (2002)
Typický doják, který na konci vymáčkne slzu snad z každého. 65%
Warholka (2006)
Tenhle film udělal z Andy Warhola padoucha a z Edie Sedwick oběť - ale bylo to opravdu tak "jednoduché"? 80%
Once (2007)
Milý a obyčejný film s neobyčejnou hudbou, které celou tu obyčejnost pozvedá na vyšší úroveň. 65%
Nehanební bastardi (2009)
"When you join my command, you take on a debit. A debit you owe me personally. Each and every man under my command owes me one hundred Nazi scalps. And I want my scalps. And all yall will git me one hundred Nazi scalps, taken from the heads of one hundred dead Nazis. Or you will die tryin." (Aldo Apache) 85%