Recenzie (162)
Bozk draka (2001)
Každopádně super scéna s kulečníkovými koulemi, ta se mi totiž líbila hrozně moc... A jinak vcelku ucházející bojový film s Jet Li, který alespoň trochu rozvířil vody které byly přeJeanCloudeVandamované a přeJackieChanované...
Šaolinský futbal (2001)
hej má to něco do sebe... Dokoukal sem to v pohodě
Útok vraždících rajčat (1991)
Neviděl jsem ale........Za ten název :-)
Mechanický pomaranč (1971)
skvělé brutální ....... ale ten konec? And where is the point?
Bowling for Columbine (2002)
Vetšina Amíků je asi úplně vymytá...A tihle kokoti at chcem nebo ne mají nejvetší vliv na svět.... Při filmu jsem byl opravdu hodně nas*aný...! Fuck this fuckin fuckers!
Štěstí (2005)
Tento film jsem viděl v atmosféře střední školy v kině. Bylo to příšerný a možná o to víc sem si tento film dokázal užít a docenit jej. Co se týče Lišky tak už tady po dlouhé době nehraje debila za což jsem mu velice vděčný...
Šakalí léta (1993)
jóóó nakolenanakolenanakolena jé jé jé
Misia na Mars (2000)
Kdyby skombinovali Misi na Mars a Rudou planetu vznikl by Hodně brutální film ale takhle je to rozředěný do dvou....
Červená planéta (2000)
Kdyby skombinovali Misi na Mars a Rudou planetu vznikl by Hodně brutální film ale takhle je to rozředěný do dvou....
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Jeden z velmi dobrých snímků o válce. Brutální akce a vůbec nadupané efekty avšak nic převratného.