Recenzie (61)
Spartakus (2010) (seriál)
Trochu zvrácený seriál, kde není nouze o litry krve, bullet time a plno obnažených žen nenadchne ani neurazí. Po prvním díle se sice těším, co bude dál, ale víc než průměr to není.
New York, milujem ťa (2008)
Snímek ubíhá sice velice svižně, ale o to rychleji mi vymizel z mysli. Opravdu toho na mě moc nezanechal, přestože to byl právě on, ten slavný New York, který se měl prolínat skrze povídky a vytvořit neopakovatelnou atmosféru. Střižně to byl výborný kousek, ale jelikož mám tuze dlouhé vedení, tak sem měl problémy s některými povídkami.
Elitné komando (2007)
Moc povedený film, jen škoda, že jsem ho neviděl v originále, ale s ne moc dobrým dabingem. Já obvykle preferuji pořádně nařezaný akce, tady jich pravda moc nebylo, ale v konečném výsledku tam bylo od všeho něco a fungovalo to výborně.
Splnený sen (2009)
Inspirace skutečným příběhem a to, že vyjímečně si člověk může vygůglit toho frajera pod skutečným jménem a nalezne plno stránek o jeho životě a úspěších, to vidím jako velké plus. Bohužel filmu něco k dokonalosti chybělo...
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Ohodnotím až po konci 1.série, ale tento hravej seriál má směle nakročeno k plnému počtu....
500 dní so Summer (2009)
Milý, upřímný a odlišný snímek. Žádné holywoodské klíšé a desítky proslzených kapesníků. 500 dní uběhne neuvěřitelně rychlým tempem a metál by si zasloužil ten, který do filmu dosadil Zooey Deschanel.
Nehanební bastardi (2009)
No, musím souhlasit s Civalem, že u Kill Billa jsem se bavil určitě víc. Navíc jsem k Hanebným panchartům shlížel jako k letošní filmové modle, a proto jsem věnoval filmu možná až moc pozornosti a byl jsem v konečném zúčtování krápánek zklamán, ale přesto Tarantino splnil mé očekávání a 4* si zaslouží oprávněně.
Zombieland (2009)
Nenáročný divák jako já si tuhle pecku rozhodně užije.
Terminator Salvation (2009)
...Naprostá spokojenost, možná je to tím že tento žánr jsem neviděl tuze dlouho a jen jsem si pořádně smlsnul a doplnil své zásoby filmů s nonstop akcemi a téměř nezničitelnými muži typu Chucka Norisse. Pravdou je, že nejsem příliš poznamenán předešlými díly, ale Arnold svými svaly donutil pátou hvězdičku naskočit k hodnocení.
Na domácí půdě (2007)
Takových filmů jsou všude tucty, ale ja se u něj příjemně bavil.....