Recenzie (324)
Muž z inej hviezdy (1984)
Velmi primitivní scénář, který zabijí nelogické situace. Miluju filmy z osmdesátých let, pro jejich atmosféru a snad první film, který hodnotim a nerozumim nadšení ostatních...a nominace na oskara pro Bridgese, který si zahrál mimozemského raimana..wtf? Souhlas s Radek99
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Nejlepší je ten výraz, kdy má zabít reverenda, kde se hrozně snaží vytvořit lítostivej výraz :D Dwayne ty nejsi Arnold, tak přestaň při natáčení používat viagru.
Kto prežije (2000) (relácia)
Před lety jsem na to občasně kouknul na axn..před týdnem jsem si jen tak ze zvědavosti stahnul a skouknul 21 sérii...během nasledujících tří dnů jsem skouknul série 20 19 18 a jedu dál..myslim, že to mluví za vše :) (23.12.2010)
Mesto hriechu (2010)
Sentimentální krimi plné patetických dojemných plků, s klasickými rolemi ala velký boss a jeho květinky, naprosto nevhodný John Hamm (kde je zapalený al pacino z Nelistostného souboje). Dle hodnocení jsem čekal nářez..dostal jsem armagedon bez asteroidu.
Walk the Line (2005)
Tohle je film, který dokážou ocenit jen američani, protože to, co johny cash znamenal, ve filmu neuvidíme a z plejády opileckých, zamilovaných koloběhů ani nepochopíme. Když k tomu přidám nemelodické odrhovačky, u kterých jsem si řikal, že to dokáže zazpívat každý druhý zpěvák (či herec jako phonenix) a říká se, že v té době i ti, co neposlouchali country, ho poslouchat začali...ptám se proč?
Zápisník jednej lásky (2004)
Bez té senilní linie, by to byl krásný ač hodně prostý příběh plný emocí, takhle je vynucené citové vidírání. 60min bez domu důchodců za *********
Skyline (2010)
Za ten konec :D
Srbský film (2010)
Je to morální prasárna, která podle mě chtěla šokovat jako Hostel. Ale všechno je tak trapně podstrkovaný, aby si člověk řekl fuj, až se tomu musím smát. Podle komenářů jsem čekal nějaký nekoukatelný film, ale je to šaškárna a vložit do toho dítě, to je zoufalství.
Česť rodiny Prizziovcov (1985)
Nejhorší dabing, co jsem slyšel. Nevim jestli to bylo nim, ale připadalo mi, že Nicholson v každém záběru skoro usne nebo se právě probudil, diaology ve stylu mexických telenovel - poznali se na svatbě, druhej den říká, že není zamilovaný, ale miluje ji ona ho taky miluje, třetí den se berou a na mafianský poměry hezky v nakym nonstopači.. a starej sežloutlej děda hrajícího si na kmotra.
Sociálna sieť (2010)
Nedokážu o tomhle filmu smýšlet jako o filmu, celé to probíhá dost dynamicky a v hlavě se vám jen točí sakra, škoda, že jsem u toho nebyl. Tenhle prostý jednoduchý nápad tu ležel roky na zemi a on ho prostě sebral.